~Oh MY Gucci~

TQVM MYFOLLOWERS...

Aug 6, 2012

Mak kauuu....MAHALNYA PARKING!!!!


Assalamualaikum..
Salam Isnin yang penuh dgn blues....sungguh owesome bila bekerja dua org jer di kaunter...owesomelah sgt!!!!
Nih nak citer pasal aku bayar parking paling mahal dlm sejarah...RM19.50 untuk 8 jam....Terasa sgt mahal lah....biasa ada limit gakkan. Cam kat Hospital aku keje nih, maximum parking RM8 utk satu hari waktu bekerja....

Nih parking kat Hospital Tawakkal arituh, time nih aku teman husband yang buat operation. Motif parking kat dlm tawakkal sebab hari hujan. Then bila nak balik, time nak bayar aku dgr tukang jaga kaunter tiket tuh kata RM9...so aku hulurlah RM10. Rupanya2 dia kata RM19.50...terus aku terjerit..."Mak aiiii Mahalnya parking" then minah tuh ckp..."alahai kak, kat sini kira jam...takder maximum dan limit bayaran"...Mamposssss

Memang takkan aku jejak dah parking dlm bangunan tawakal nih, patutlah kereta pun tak byk dlm parking tuh....yang aku angin, masa time masuk diorg takder note pun 1 jam berapa...time keluar ada pulak...taktaulah pulak  kut2 aku tak perasankan...tapi biasa klu bab2 parking nih memang aku sungguh secure.

Moral of da story, aku tak parking dah kat dlm bangunan Hospital tuh.....hujan pun hujanlah...janji tak bayar mahal sebab rasa tak berbaloi...Dah bil hospital mahal, makanan yg jual kat dlm tuh pun mahal2, parking pun mahal jugak???? tak patut..tak patut....

Terima kasih sudi singgah


5 comments:

Izwa Kamaruddin said...

yupp..kat situ mmg mahal giler!!

Unknown said...

fuhhh mahalnya.. dah boleh beli makanan dh kalau gitu harga parking

Mimy Hamid said...

mak ai tak patut..mahal gilerrr...kalu cam ni stay seminggu hospitel parah la nak byr parking

Akak Kembang said...

mak aii..cekik darah tol..

Pink Lavender said...

kusss semangat mahalnyerr parking...
huhuhu

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

My Beloved Son Danish

Lilypie Fifth Birthday tickers

My Beloved Doter - Danisha

Lilypie Third Birthday tickers

My Beloved Doter Dayana

Lilypie First Birthday tickers