~Oh MY Gucci~

TQVM MYFOLLOWERS...

Jul 13, 2012

Pupuk Dari Kecik


Melentur Buluh Biarlah Dari Rebungnya....tapi  rebung yg masih ada dekat buluh  aku tak pernah tgk, biasa jumpa kat pasaraya takpun kedai acheh yg dah siap dibungkus kecik2 3 hengget satu bungkus...

Dah2 jgn layan karoot komedia aku. Aku nak citer pasal peribahasa tuh jer, takder kene mengena dgn buluh dan rebung...sedapnya rebung masak lomak cili api tambah pulak ayam...perghhhhhh...meleleh aiq liuq!!!

Alhamdulillah, aku dah start ajar2 anak2 aku sembahyang. W/pun kadang2 dorang banyak gelak2 dari buat. Kadang2 tuh sujud sampai meniarap, Meniarap tak bangun2....adoiiii..!!!!

Ada masa tuh nak rukuk, tapi jadi mengcangkung...hishishihsss....baru je takbir dah terus tahiyyat, bagi salam dah siap...!!!! Takpe...belajar skit2..Mula2 tuh blm ada telekung, so aku pakaikan kain batik buat cam ninja tuh...hahahhahah....mesti ada yg tau kan....dulu kecik2 mak aku pun buat camtuh kat aku, konon2 telekung....Tapi sekarang dah ada telekung dah....tapi aku beli tak perasan saiz dia, terbesar skit...takpelah...nnti dia besar jugakkan....


 (sorry gambar blur pulak)

Semoga anak mama Danisha jadi anak yg solehah ya sayang...AMIN

7 comments:

Cho Zila said...

sejuk hati memandang.. sejuk lagi perut ibu mengandungnyer... semoga berterusan dengan didikan dari awal...

Mimie_Zatun said...

comelnya..
semoga menjadi anak yang solehah..
aminn..

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said...

alololo tomellllnyerrrr

Suraya Baharun said...

insyaAllah...amin...

ct rahani said...

Amin.. sejuk hatikan bila tgk anak2 solat.. :)

nn lylyn said...

amin ^^

Mimy Hamid said...

Alhamdulilah sejuk perut ngandung..bw ke besar eh icha

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

My Beloved Son Danish

Lilypie Fifth Birthday tickers

My Beloved Doter - Danisha

Lilypie Third Birthday tickers

My Beloved Doter Dayana

Lilypie First Birthday tickers