~Oh MY Gucci~

TQVM MYFOLLOWERS...

Jul 13, 2012

sibuk dah nak makan jajan

Mentang2 dah besar skit...dah besar skit yer, auntie2...skit je...dah  pandai pilih jajan nak mkn..pantang nampak plastik kaler2 semua berminat...plastik isi ikan kaler merah2, ijau2 tak mainlah....takder cop jajan. Asal org pegang jer, dan2 itulah yg dia nak rebut (adakah itu perangai aku masa kecik2...tidak..tidak..jgn terpedaya..masa aku kecik tak kenal jajan.)








Tgklah kesungguhan dia nak mkn. Oh no..no...umur ko baru 7bulan nak oii...mana boleh mkn jajan, mak ko boleh sebab dia dah 31tahun...muehhmuaaah.  tuh pun jajan mak ko sebenarnya, dia malu nak ngaku...eleh, tipulah dah tua2 tak mkn jajan...korang pun sama kan...??? jgn tipu...nnti masuk api nelaka.

Terima kasih sudi singgah :)




3 comments:

::NureeN:: said...

bior dia main jerr la kan...
:P

CikPuan Ira said...

budak skrg smua cpt..pastu smua nak masuk mulut..

Mimy Hamid said...

ni mesti pengaruh abg kakak ni..hehe

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

My Beloved Son Danish

Lilypie Fifth Birthday tickers

My Beloved Doter - Danisha

Lilypie Third Birthday tickers

My Beloved Doter Dayana

Lilypie First Birthday tickers