~Oh MY Gucci~

TQVM MYFOLLOWERS...

Jul 3, 2012

Percutian Pendek Ke Morib | check in

Semenjak En. Usben aku nih keje penuh dgn stress dan susah nak bercuti, aku memang plan nak gi bawak dia cuti2 tenangkan fikiran. Maka terjadilah percutian ke Morib (alahai dekatnyer). Dekat? Memang dekat klu sebut Morib...tapi perjalanannyer ckup jauh, rasanya klu aku balik Pahang dah lama sampai..

Percutian pendek nih aku booking rumah Peranginan Kerajaan jer...murah jimat selesa...Semi D dua bilik hanya RM50 satu mlm...berbaloi2 sgt..tapi tau2 jelah..nak booking mau 4-5 bulan sebelum tuh, cuma aku agak lucky skit, aku dpt 2 minggu sebelum bercuti.

 Sampai2 jer terus daftar masuk..check in 2pm dan kene check out 12tghari.

Dapat kunci rumah Langkawi 1, mencari destinasi harus tgk signboard

 Yeee...dah sampai pun...sungguh suka dgn keadaan rumah...

 cantik tak Semi D nih, masa aku sampai tak ramai yg menginap...mungkin sbb ari ahad check out Isnin kan.

Yg tak best, semua katil single, so terpaksalah rapat2kan...

Bilik air yg kemas dan bersih, selesa utk bermandi manda...ceh..ceh..

Ruang tamu....ruamg tamu berkongsi dgn ruang mkn, tapi meja mkn tak tersnap pulak...agak kecik tapi masih selesa klu penghuni tidak ramai

Dapur yg dilengkapi segala2nya, periuk belangga pinggan sudu semua ada, siap boleh main masak2 tau, tapi aku tak tau...jadi tak bawaklah beras segala...peti ais sampai dua, satu untuk minuman dan satu untuk makanan.

Bilik air luar...untuk lepas berendam kat pantai..kene sucikan diri kat bilik air luar dulu, baru sambung dlm bilik air dlm rumah

Hall @ beranda yg luas...boleh main kejar2 jer klu sanggup...binaan papan, sekali berlari bergegar berkali-kali...hehehehehe

Ada taman permainan kanak-kanak...bab nih memang anak aku suka.


Ok nanti aku update pulak aktiviti ptg hari...
Mandi laut dan main pasirlah pelagi...untung sgt, laut belakang chalet.

Terima kasih sudi singgah


No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

My Beloved Son Danish

Lilypie Fifth Birthday tickers

My Beloved Doter - Danisha

Lilypie Third Birthday tickers

My Beloved Doter Dayana

Lilypie First Birthday tickers