~Oh MY Gucci~

TQVM MYFOLLOWERS...

May 7, 2012

Motor rempit atuk.....







Nih adalah motor bapak aku zaman tok kaduk dulu....punyerlah sayang tak igt. Kwn laki aku pernah offer nak beli, jgn harapplah dia nak bagi....sayang katanya! sentimental value...mana nak jumpa dah sekarang nih kan.......

Tolonglah percaya w/pun sebesar kuman bahawa aku boleh memandu vespa cabuk bapak aku nih.....tapi memerlukan kesabaran yg amat tinggi ibarat seperti korang kait kelapa sawit setinggi 30kaki utk cuba idupkan motor nih

Masa aku kawen dulu, motor nih sungguh berjasa kepada photografer aku untuk menghasilkan sesuatu yang nampak retro..walaahhhhhh i like my wedding foto so much.....

sekarang nih moto nih dah jadi tempat permainan cucu2 atok yg cuba nak merempit biarpun terang terangan tongkat masih terpacak.

Sayangkan cucu atau sayangkan motor?? cucu balik terpaksalah atok dgn suka rela keluarkan motor dari garaj nak bagi cucu main kadangkala kedengaran jugak suara nenek menjerit taktau dari pelusuk mana datang "jatuh karang tuh....." sedia maklumlah, sekali mak aku jerit, cicak belakang almari pun lari lingkang pukang selamatkan diri takut kot2 telur cicak bertukar jadi telor ayam...hehehehhehe  

Aku pun sayang jugak motor nih.........


terima kasih sudi baca

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

My Beloved Son Danish

Lilypie Fifth Birthday tickers

My Beloved Doter - Danisha

Lilypie Third Birthday tickers

My Beloved Doter Dayana

Lilypie First Birthday tickers