~Oh MY Gucci~

TQVM MYFOLLOWERS...

Oct 5, 2011

Nanti klu Danish Terbang Macam mana?????




Masih ingat entry Batman pam tayar??? Tak ingat??? Baca SINI

Ini bukan nak citer pasal Batman pam tayar lagi, tapi nak citer pasal baju Batman yg Anak aku Danish pakai nih....

Masa mula2 beli, inilah baju yg selalu dia nak pakai...blm kering kat ampaian pun dah sibuk2 nak pakai..pendek kata lepas dia bukak baju cpt2 aku basuh takut dia mintak lagi.....ini citer dua bulan lepas tau...

Tapi sekarang nih, dia dah taknak pakai....bila aku sediakan baju nih untuk dia pakai, mesti dia pergi simpan balik dan ambil baju lain...aku pun pelik...dan terbukaklah hati aku nak tanya dia kenapa semalam....

Aku : Kenapa Danish taknak pakai baju nih dah??? Tak muat dah ker???
Danish : Muat jer....
Aku : Abis tuh? Naper taknak pakai???
Danish : Nanti klu Danish pakai..danish terbang camner??? Susah mama nak tangkap..klu terbang2 pastu tersangkut kat pokok pulak?? Nak jolok danish camner????
Aku : Wakakkwkakkawaaaakkaaaa...... tak boleh terbang punyer...(aku gelak sampai keluar air mata)
Danish : Nenek ckp boleh.....tuh Danish takut nak pakai...

(adussssssss terpengaruh betul dgn kata2 nenek dia)


Terima kasih sudi baca ^___^




1 comment:

Mimy Hamid said...

memang cucu nenek sejati...si danish ni ada benda je spontan lawak...aku gelak giler...kelakar suh masuk raja lawak

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

My Beloved Son Danish

Lilypie Fifth Birthday tickers

My Beloved Doter - Danisha

Lilypie Third Birthday tickers

My Beloved Doter Dayana

Lilypie First Birthday tickers