~Oh MY Gucci~

TQVM MYFOLLOWERS...

Oct 5, 2011

Gini Rupenyer...hishihisshhh...!!!


Serius tak tipu.....aku tak pernah tgk gimana ruper ikan salmon? kecik ke besar ker, ader ker ala2 ikan tuna...sekali pun tak pernah nak cube2 tanya kat en google......biasa tgk pun yg dah siap dipotong2 letak atas sushi..ala yg korang suka mkn sampai jilat2 celah jari tuh...kaler merah2...ingat tak? ingat tak?

Tertiba dpt email dari penghantar misteri  ( nama pena Rizal Tempe) yg dah berpuluh tahun aku tak kenal pun siapa dia..anak siapa dtg dari mana...tapi tak pernah jemu2 hantar email2 yg dlm kategoi sedikit bestlah...

Meh tgk camner rupa ikan salmon versi complete siap dgn sisik....Rupa2nya gini rupenyer yerks....sedikit tak comel...



Yang kat bawah nih yg biasa kita lihat ditepek atas makanan org2 jepun termasuk org melayu yg terlalu gemar makan sushi mcm Fatin Liyana tuh....ikan mentah yang manis ( yer ker??? aku tak pernah mkn sushi ikan salmon)..


Terima kasih sudi tgk...



Pesanan Penaja yg tak ditaja
Banyak citer2 yng nak sori mori kat sini, tapi pc rosak kat umah...gambar takleh nak transfer..nak buat kat opis...harammmmmmmmmm kene block!!! Cet!!!!

6 comments:

ratusiput said...

beso upanye ikan dia ek.ratu igtkan kecik2 cam ikan2 biasa tu je..

EiZaRaZiErYa said...

seyes ke gini rupenye...?? buruk giler...huhu.. =.='' xselera nengok nye..tp memang xpernh mkn pon..huuuu

:: Mrs.Eady :: said...

errkkss..nasib tak pernah suka salmon nih.....

mizzkechique said...

erkk, nape huduh..

Mimy Hamid said...

ooh ini ke ikan salmon...baru aku tau...rhopa gini tapi ikan berkhasiat tuuuuu

Tentang Kita said...

bila mkn sushi sure isi ikan tu bagi kt owg lain mkn....mujur x brp gemar sgt

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

My Beloved Son Danish

Lilypie Fifth Birthday tickers

My Beloved Doter - Danisha

Lilypie Third Birthday tickers

My Beloved Doter Dayana

Lilypie First Birthday tickers