~Oh MY Gucci~

TQVM MYFOLLOWERS...

Oct 13, 2011

Berpaling Tadah Sudah.....


Perasan tak? Perasan tak? Kita dah berpaling tadah dgn bf lain....benci bf lama Nama Nuffnang tuh...kedekut! Nak bagi duit skit pun mkn masa bertahun2....benci..benci....rasa cam nak tutup jer blog tak glamer nih....!!!!!

Kita dah ader bf baru..nama dia Advertlets.com ! Comel tak??? cer tgk kat blog kita...kita letak dia kat atas ngan sisi kita tau....bf nih baru jer kita letak ari Jumaat itu hari... tapi dah berhasil singgit lebih...oklah tuh!!!! sapa nak bagi duit free kan.....huhuhuuuuhuu!!!

Nanti klu Bf baru nih buat hal jugak...kita nak biar jer blog kita penuh sawang cam kat bawah reban ayam atok kita...tapi buat masa sekarang nih tunggu dan lihat jerlah.....

nih lah bf baru kita...ensem tak????



Tima kasih sudi baca!

4 comments:

azam said...

:) semoga berjaya dapat duit lebih...hehehe

ratusiput said...

ratu tak kisag sgt pasal ni sbb ratu mmg ske berblog :) ade nuff tu pun sbb tgk org pun ade konon2 nak gakla ada.ehehe.lepastu satu apa pun tak tau :)

Tentang Kita said...

gud luck ngan bf baru tu yer...

Mimy Hamid said...

peh kejap je dah RM1..mantap tu..ada nuffnang leh ke pasang ni kang kena reject lak ngan nuffnang takut aku..hbs duit melayang apa tak dpt

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

My Beloved Son Danish

Lilypie Fifth Birthday tickers

My Beloved Doter - Danisha

Lilypie Third Birthday tickers

My Beloved Doter Dayana

Lilypie First Birthday tickers