~Oh MY Gucci~

TQVM MYFOLLOWERS...

Sep 15, 2011

TOLONG JGN TAHAN KENDERAAN INI DITEPI JALAN....





Actually aku taktau nak kategorikan kenderaan ini sebagai aper....adakah Van? Lori? MPV mahupun Bas...Tapi yg pasti ia adalah pos bergerak yg memudahkan anda menjelaskan bil2 api, astro, bil telefon yang tercatat dlm bil anda samada bil semasa mahupun bil tertunggak berbulan-bulan...Opsss wang pos pun boleh beli kat sini....

Tapi jgn pulak anda menahan kenderaan ini yang sedang berjalan di jalan raya semata 2 nak bayar bil hp anda yg telah dibar beberapa minit sebelum anda sempat menghubungi kekasih/pakcik/suami/isteri anda ok!!!

Kenderaan ini akan berhenti ditempat2 yg stategik dgn lokasi org ramai, sebagai contoh di tepi pasar2 borong, ditepi pusat riadah mahupun ditepi medan2 selera...

Aper??? Tak pernah jumpa???? Itu adalah nasib yang tidak menyebelahi anda kerana aku telah beberapa kali melihat org beratur untuk menyetelkan bil2 dirumah mereka yg kemungkinan menyimpan bil2 tersebut di dalam poket seluar mahupun poket baju mereka.

Mudah bukan???? Tak payah tunggu di dalam pejabat pos lelama sampaikan surat khabar metro habis dibaca termasuklah iklan kerja2 kosong semata2 nak bayar bil yg hanya 20 hengget....hehehhehehehhe

Ok...sekadar info untuk anda..selamat mencari dan menjejaki mereka..

Terima kasih sudi baca..





4 comments:

Mimy Hamid said...

tak pernah jumpa la...aku bil semua online je...pemalas nya keje..kose nak keluar

Tentang Kita said...

abah penah jd kerani pos > pengurus pos > tp skang dh pencen ...siap de meja n kerusi kt blkg tu..hahaha...sonok sbb dapt naik van pos dulu2

Pepel BoNda AmaNi said...

hallooo tenkiu sebab sudi singgah umah bonda amani...


xpenah tengok pun...ke jenis klu bawak keta tengok depan jerk..xalert ngan keadaan sekitar..hehehehhe...


anyway...bonda amani ngan mimi lebih kurang jerk nanti..cuma bonda amani cepat skit la..sambut new year...mimi lewat dalam 4minggu cam tue....

anem ahia said...

memang nasib x pernah menyebelahi....mane.....nak jumpe jugak....

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

My Beloved Son Danish

Lilypie Fifth Birthday tickers

My Beloved Doter - Danisha

Lilypie Third Birthday tickers

My Beloved Doter Dayana

Lilypie First Birthday tickers