~Oh MY Gucci~

TQVM MYFOLLOWERS...

Sep 13, 2011

EDISI LEPAS GERAM......!!!!



Korang suka tak klu pepagi masuk2 opis nak kene mangadap org yg suka dgr ceramah2 politik pastu sajer on laugh speaker bagi satu alam dgr???? Oh tidak.......tension tau!!!!

Klu ceramah agama mau sedap jugak didengar...ini tak balik2 pasal Mat sabu...aduh rasa cam nak hempuk kepala dia dgn printer besar kedabak tepi aku nih....

Apa salahnya gunalah earphone, takder ganggu sesapa...ko nak gelak guling2 pun lantak kolah kan...ini tak..kita pepagi mood biasa down giler..ditambah pulak suara2 penceramah yg memang aku tak kenal ofcos memekak pepagi..aduhai!!! susah nak ckp...!!!!

Klu si MR XYZ nih masuk opis pasti gamat..dgn hentakkan drover yg dia rasa dia sorang jer ader...dgn bunyi seretkan kasut lagi...kerusi kelentang kelentung...wahhhhhhhhhhhh stresss...rasa time tuh jugak nak gi dptkan choki2 dan gigit sampai parah!!!!

Cuba satu hari dia cuti, terasa opis aku nih aman damai ibarat duduk dlm hutan yg ader air terjun sambil layan kicaun burung....terasa sungguh perbezaanya....entahlah!!!!

Setiap org lain perangainya...tapi cubalah hormati HAK PRIVASI ORG LAIN!!!!

Terima kasih sudi baca....ini edisi luah perasan!!!




6 comments:

Mimy Hamid said...

esok lusa ko standby choki byk2...geram je gigit...tanda geram..

Rai said...

glemer betul mat sabu sekarang ni kan..

jom join GA ourkizuna

kUyacUmi said...

kebetulan....sedang menikmati choki2....

zamzarina said...

aduan rakyat...heee

Kancil 8349 said...

mat sabu mahu cari glamer...hehehe

Kancil nak mengajak kamu menyertai segmen Kancil. Kalau sudi joinlah...

http://kancil8349.blogspot.com/2011/09/segmen-kancil8349-pengalaman-korang.html

terima kasih dan kancil menghargainya

Ahmad Hisyam (Lighta Shadowee) said...

sokong teknik lepas geram dgn choki2 tu...hahaha

Entri terbaru Jom Buat Duit Dengan HeartBeat!

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

My Beloved Son Danish

Lilypie Fifth Birthday tickers

My Beloved Doter - Danisha

Lilypie Third Birthday tickers

My Beloved Doter Dayana

Lilypie First Birthday tickers