~Oh MY Gucci~

TQVM MYFOLLOWERS...

Sep 19, 2011

Kenduri Nasi Minyak Banjir



Ptg semalam kwn en. usben aku kawen kat kg Chubadak Sentul...baru jer sampai dan melabuhkan bontot serta cop2 cawan utk melepaskan dahaga..tetiba...............

Hujan turun dgn lebatnya tanpa memberi isyarat hujan akan turun...Maka bertapalah aku dlm khemah yg ader bocor sana sini dlm kelebatan hujan tidak terkata...perot lapar nak mampos, tapi akibat hujan dan hidangan makanan berada jauh dimata, maka isikan perot dgn air sirap perisa air hujan dengan lahapnya...amik ko akibatnya en usben aku MC hari ini akibat cerry berry...huhuhuhuhuuu!!!! Sib baik aku terselamat w/pun simptom2 sedang dirasakan sekarang...

Sampai kenduri kul 12.45 tghari dgn hajat nak mkn banyak2 sebab dah lama mengidam nak mkn lauk org kawen tapi kul 3 lebih barulah dpt mengambil mkanan w/pun dah dlm kategori nasi basah kehujanan...nasib..nasib...

Hujan yg tak berhenti turun menyebabkan banjir sehingga melepasi paras buku lali...sedap2 mkn tgk banyak selipar2 yg hanyut...hehehehheehhe!!!!

Kesian jugak kat aku sebab tak dpt nak amik gambar pengantin sbb pengantin dah cabut masuk dlm rumah. Org2 kata perantin dah basah lencun...pelamin pun dah teruk aku tgk...habis karpet2 merah dah tenggelam...

Meh tgk gambar nih, aku nak amik gambar byk2 pun seram..takut hp jatuh dlm air...hehehhehe



Teringat pulak masa aku kawen dulu...tapi masa tuh tetamu dah habis dah...hujan lebat sampai terbang khemah...sempat jugaklah basah bersama2 dgn baju pengantin yg disewa mahal nak mampos....hehehhehehe

Terima kasih sudi baca..!!!


3 comments:

Mimy Hamid said...

weh makan nasi minyak banjir best woooooo....tambah lagi...sejuk nya kes kan

SuriHanna said...

kesian pengantin & Tuan Rumah...
teringat pesan orang dulu2.. jangan makan dalam kuali, nanti kawin ujan lebat..

ratusiput said...

tp kesian gak kan tuan punye majlis n pengantin kan kalau kena hujan n banjir cmni...

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

My Beloved Son Danish

Lilypie Fifth Birthday tickers

My Beloved Doter - Danisha

Lilypie Third Birthday tickers

My Beloved Doter Dayana

Lilypie First Birthday tickers