~Oh MY Gucci~

TQVM MYFOLLOWERS...

Sep 9, 2011

SUSAHNYA NAK DPT FOLLOWERS YG KE 200...




Dah sebulan aku tgk follower aku takat 199 org jer...agak2 bilalah nak memecahkan rekod menjadi 200 yerk??? Gigih jugak aku blogwalking, tapi masih hampa...mungkin tak ramai yg meminati komen2 yang aku beri menyebabkan mereka tidak melawat aku kembali....hehehhehe!!!!

Syahdu2...tapi takper...mungkin bukan rezeki org ckp...tapi masih bersyukur sebab 199 org nih lah aku hargai semuanya..tapi nak bagi GA duit poket tak berapa nak ader...

Neway....terima kasih sudi baca!!!!


14 comments:

salwaismail said...

xpe. nanti dapat la tu!
keep blogging! sy dh lama follow blog ni :D

SoLy SoLicious said...

sabar ye :)

doodeedoo said...

yeay..dah cukup 200..taknak sedih-sedih okies..congrats..=)

MissCt a.k.a MuqDeq said...

Dah 203 follower n MissCt ke 203 laaa... Hihihi...

Hepy blogging.. ^_^

mMoOnN aAlLeEaA said...

dah lebih pun 200 tu.....hihihi.selamat kenalan.

aimie amalina said...

weeee
x pe kak
saya dh menjadikan nye 204
hehehe
tahniah akak!
weee...x pe kak...insyaAllah sy akan selalu mai sini
weeee
salam kenai kak!=]

Syuxer said...

sekarang akak tak perlu susah2..:)..saya dah jadi follower yang ke 206..syuk singgah dari blog solicious storinori

Zul Fattah said...

saba je la.. aku tengok dah 206 dah tu..

Dzarief Zuhdi said...

hehe.. biasalah tuh.. taker.. blogger retiss miss soly solley dah promote tuh.. konferm meletop.. jhohoho

kotak bulat said...

da 200+ tu... tahniah!

Elih Japahar said...

Sabar la yer..blogger kena tabah,kuat semangat, dan rajin..sy percaya awk akan dpt ramai follower nanti :)

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

huhuh.. dah ramai pon followers die.. tahniah ye :)

Mimy Hamid said...

follower ramai tak penting la beb....yg pnting total hit org baca blog kita perday.baru jana wang iklan..follower ramai tak de apa2 pun...kdg follow je bkn baca pun

mizzkechique said...

dh ramai dh tu.. :)

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

My Beloved Son Danish

Lilypie Fifth Birthday tickers

My Beloved Doter - Danisha

Lilypie Third Birthday tickers

My Beloved Doter Dayana

Lilypie First Birthday tickers