~Oh MY Gucci~

TQVM MYFOLLOWERS...

Sep 8, 2011

MEMORI YANG USANG.....



Sibuk duk mengeledah gambar2 dlm fail peribadi, terjumpalah gambar old skool zaman2 remaja dah baligh dgn geng2 gangster..hehehehehhe!!! Gambar darjah 6..alahai muda remaja lagi anak2 nih....


Belakang : NOT, AKU, LEHA, ANA
Depan : KAM, MAZ
* Budak kecik tuh adik LEHA

Gambar kenangan dgn motor cabuk yg stok tayar boleh tercabut jika bawak dgn kelajuan 60/kmj..hehhehehe!!!

Actually, lokasi lepak geng gangster nih aku tak ingat dah kat mana..tapi rasa2 cam kat padang sekolah kut..sambil cuci mata tgk mamat ensem time sekolah main bola..eh yer ker??? forgot2!!!

Wat ever aku suka dgn gambar nih sebab aku KURUSS SGTTTT....korang ader gambar gengster cam nih tak???? Ada?? Ada????

Yang paling tak tahan tuh  siap ader radio kaler pink...layan lagu2 rock kapak kumpulan Spring, Gersang, Data dan yg best leh joget 2layan lagu angin bayu kumpulak Feminim...

Terima kasih sudi baca..




3 comments:

MaZnie said...

wei....suke!! suke !! aku suke nengok gambar ni. Motor yg aku duk tu la buat aku patah tgn beb!! hehehe...Gambar ni ms kita lepak kt taman x berapa nk selesa tu...kita br lepas main netball ngan Cik Bian sblh umah Leha. Aku igt lg beb!! sambil makan ABC cik Poziah Said...hehehe .Tu le port kita. time ni cuti sekolah beb!! Tak tahan tgk Ana....mmg cam Kemasul Gengster beb!! kehkehkeh.

SuriHanna said...

seronokkan dapat mengimbau kenangan lama...

Elih Japahar said...

Best la boleh tengok gambar lama..sy punya dah habis hilang entah kemana :)

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

My Beloved Son Danish

Lilypie Fifth Birthday tickers

My Beloved Doter - Danisha

Lilypie Third Birthday tickers

My Beloved Doter Dayana

Lilypie First Birthday tickers