~Oh MY Gucci~

TQVM MYFOLLOWERS...

Sep 12, 2011

TERIMA KASIH DAUN KELADI




Entry sebelum nih aku mengeluh sebab susah nak cari Follower yg ke 200...bukan nak menagih simpati cuma sekadar bercerita sebab dah sebulan aku tgk tak berganjak2...betul kata org followers tak penting...tapi bagi aku penting nak tau aper sebab???? Sebab aku suka terjah setiap belog baru 2 yg jadi followers aku...kan bertambah rakan2 alam maya nih....

Nak ucapkan jutaan terima kasih kepada SOLICIOUS STORYNORY sebab dgn murah hati promotekan belog huduh aku nih dan tak pasal2 12 org dah jadi pengikut aku...terima kasih sekali lagi!!!!! Sayang kamoo....

Terima kasih sudi baca!!!!


2 comments:

Mimy Hamid said...

suka la tu kan..hihi

SoLy SoLicious said...

tahniah dh capai 200++ followers ye :)

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

My Beloved Son Danish

Lilypie Fifth Birthday tickers

My Beloved Doter - Danisha

Lilypie Third Birthday tickers

My Beloved Doter Dayana

Lilypie First Birthday tickers