~Oh MY Gucci~

TQVM MYFOLLOWERS...

Sep 20, 2011

"Opsss...malunya! Saya Salah Org"...


Sedap2 aku duk menyedut  air kotak singgit Perisa Laici sambil bagi burung2 merpati mkn popcorn kat Batu Caves...tetiba terasa ader org menepuk bahu aku dgn kuat sekali..

Woi...lama tak nampak ko, mana ko hilang??? Tup2 perut dah boyot...

(sapa pulak minah nih? aku mcm tak pernah kenal pun)

Beb...buat2 tak kenal aku pulak...Woi Zana..aku Aida lah, satu batch ngan ko kat UiTM Dungun tuh...ko tak ingat ker?

(Bila masa pulak nama aku Zana? dan bila masa pulak aku belajar kat sana tuh...aku masih terpingga2....)

" Maaf yer...saya bulan Zanalah..saya Norrie...awak salah org nih"

Ye ker...alamak, malunya saya..Minta maaf yer. Igt kawan saya tadi...muka dia sebijik muka awak

Tak pasal2 minah tuh kene sound ngan bf dia kut..." Lain kali nak tegur org bagi salam...jgn pakai sergah jer..kan dah malu"

Betul ckp bf dia tuh...sib baik aku tak sempat belajar karate, klu tak dah patah riuk dah minah tuh aku kerjakan...hhhehehehhe..bila di pk2 balik, minah tuh ckp muka aku sebijik cam kwn dia...terasa jugak ingin terserempak dgn muka yg seiras ngan aku...hehehhehehe!!!


Cuba perhatikan gambar nih...anak2 kucing nih muka semua sama kan....
takder motip pun letak gambar nih...sajer jer sebab kucing2 nih tiut sgt!!!!

Terima kasih sudi baca ^ ^

4 comments:

Umie Artoqiemie said...

bahahahhaha.. pelanduk dua serupa.

SoLy SoLicious said...

eee...malunye kalo salah org... sbb sy pnah terkena..huhu

Mimy Hamid said...

hahaha alamak aku pun pernah salah orang...tapi tak lah terja...malu sayaaaaaaaaaaa...tersipu kipu

Tentang Kita said...

penah jumpa owg seiras muka masa sek menengah n matrikulasi...bru 2 kali jer...tp nak kata sama tu xla...bak kata owg sama tp x serupa

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

My Beloved Son Danish

Lilypie Fifth Birthday tickers

My Beloved Doter - Danisha

Lilypie Third Birthday tickers

My Beloved Doter Dayana

Lilypie First Birthday tickers