~Oh MY Gucci~

TQVM MYFOLLOWERS...

Mar 24, 2011

SALAHKAN MU JGNLAH SALAHKAN KU

Sungguh kuat aku kene menahan sabar hari nih....dahlah kesihatan suam2 kuku kaki, suara pulak serak2 sengau...ramai lak buat hal...nak tau pesal...korang baca nih...lepas korang baca aku harap korang pun kene sabar!!!!

 1. Tgh menahan sabar akibat..tenet laju tapi gambar takleh nak uplod..kejap2 error..kene blok ke haper nih!!!! susah betul sekrang..itu ini kene blok..huh tension tahap cam nak mkn rojak mee tepi pejabat pos...

2. Aku gi kafe tuk cari bekpes pagi tadi..then aku suh Staff tuh BUNGKUS SOTO AYAM coz aku nak mentelaah kat pantry opis jer...tapi boleh pulak dia letak kat mangkuk siap isi kuah then bagi aku...bila aku ckp aku nak BUNGKUS, selamba badak air jer dia ckp " Akak tak ckp pong"!!! Huh luku kepala kang....sapa yg pekak? aku ker? budak tuh ker? ker dia tak paham ckp aku sebab suara aku sengau???

3. Aku interview sorang pesakit jantung ORANG ASLI...
Aku : Anak encik berapa org?
OA : Semua anak sudah lari, taktau pigi mana
Aku : Saya tanya nie anak encik berapa org?
OA : Yg tinggal ada sorang jer, sekolah lagi
Aku : @7*9^%$
Salah sapa???? Salah aku jugak ker???

4. Aku interview lagi sorang pesakit, WARGA EMAS 72tahun umor dia..
Aku : Anak encik berapa ramai?
WE : Tak ramai, tapi semua dah kawin
Aku : Yelah yg dah kawen tuh berapa org? (senang aku nak tau jumlah anak dia)
WE : semua duduk jauh2 nak..takder pun jenguk2 pakcik, bagi duit pun takder nak, budak2 sekarang mcm tuhlah..bukan igt org tua
(dlm hati jer nih...lain aku tanya lain pulak dia jwb....panjang lebar lak tuh)
Aku tak putus asa...masih lagi tanya dgn harapan boleh tau jumlah anak beliau..senang keje skit
Aku : Anak sulung sapa nama ?
WE : Entah, dah tua2 nih mana nak igt...ko letak jelah aper2....miah lak pakcik rasa nama dia...
Aku : Pakcik dtg dgn sapa nih?
WE : Ada anak jiran tolong hantar tadi..anak takde nak tolong.
Aku : Panggil dialah senang....mana tahu dia tahu serba sedikit
WE : Yolah ko tunggulah sini, pakcik panggil dia sekejap

SEJAM lebih  tunggu tak muncul2, taktau klu sesat jalan atau takut terkantoi....sapa yg nak dipersalahkan, aku jugak ker???dunia2...macam2 hal...!!!!

Psstt....minggu ini minggu dialog akibat gambar tidak boleh diupload...

anak cine pecahkan kace
terima kasih sudi membace

2 comments:

~SaTo OrEo~ said...

Keje mcm ko neh mmg kena banyak bersabar weh..kalo aku mmg takleh...dah tgh mengandung..lagik emo....huhuhuhu..

Mimy Hamid said...

ko jgn m buat aku gelak pecah perut leh tak....wakakaka...terbaek lawak ko ni...dah la realiti lak tu

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

My Beloved Son Danish

Lilypie Fifth Birthday tickers

My Beloved Doter - Danisha

Lilypie Third Birthday tickers

My Beloved Doter Dayana

Lilypie First Birthday tickers