~Oh MY Gucci~

TQVM MYFOLLOWERS...

Mar 24, 2011

DUA HARI TERGOLEK2

Assalamualaikum....sopan santun hari nih....
2 hari tak bukak pc tak jenguk2 blog dan tak tgk2 fb...syahdu rasanya!!!!
2 hari aku tergolek2 cam nangka busuk menahan kesakitan..tuh dia...dah lama aku tak demam!!!!
klu demam biasa2 aku boleh gagah lagi melangkah kaki ke tempat keje, tapi kali nih demam pakej dgn sakit kepala + ulser tekak (tonsil) + sakit sendi + batuk + sakit badan...full pakej! klu pakej perkahwinan confirm cecah ribu2 nih....

Yg paling terseksa zahir batin biler takleh nak mkn dan minum...akibat 2 hari tergolek2 tuh berat aku pun turun 2 kilo....huh, sygnya, berat aku dah hilang...hehehehhe!!!!

Terharu aku biler anak teruna aku ckup prihatin bila aku tak sihat....

Danish : Mama demam ker??? (sambil letak tgn kat dahi aku). .panasnya kepala mama...
Aku : a'ah mama demam...danish jgn buat sepah2 umah tau...mama tak larat nak kemas....
Danish : Ok...mama dah mkn ubat?
Aku : Dah mkn dah tadi
Danish : Danish tolong mama basuh kain yer....
Aku : Tak payah!!!!!! ( dia buat hal dah)
Danish : Danish dah basuh dah...tapi air tak masuk pun dlm mesin nih

sekali aku tgk.....habis sabun tumpah sana sini.....huh geramnyer, baju yg dah basuh dia masukkan balik dlm mesin...huhuhuuuu nak nangis....tapi aku puji niat baik dia yg cuba utk menolong

terima kasih sudi membaca...

5 comments:

zamzarina said...

kah..kah..kah...anak ko sungguh pandai la norrie..aku sukkaaaa....

Mimy Hamid said...

kelakar giler danish........wakakaka....takleh blah dialog

Anonymous said...

hehehehe sweet je danish nk tolg mama basuh baju ek.. hehee

Zallyna said...

HEHEHHE..KERENAH ANAK2 CAMTUH LAH....

y u y u Z u l a i k h a said...

heheheh.. comel <3

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

My Beloved Son Danish

Lilypie Fifth Birthday tickers

My Beloved Doter - Danisha

Lilypie Third Birthday tickers

My Beloved Doter Dayana

Lilypie First Birthday tickers