~Oh MY Gucci~

TQVM MYFOLLOWERS...

Mar 1, 2011

JOM MANDI vs DRIVING LICENSE

Jom mandi manda...heheheh!!!! Tapi bukan aku yg mandi tau..tapi nih haaa...benda besar berat kedabak yg nak mandi..Giler ko...dua bulan kut tak mandi..sampai debu tinggi 3 jengkal, siap ader yg tulis "LAGENDA BUDAK SETAN" kat bonet kete aku ..huhuuu!!!
Lagi best..siap ader tulis Amir LOVE .......? love sapa tuh tak jelas sgt!!!!
Sapalah punyer keje tuh...nampak sgt kete aku nih kotor nak mampos...wakakkakwakkkkaaa....

Klu tak kerana no giliran aku 1089 kat pejabat pos..mau nyer aku pun malas nak gi mandikan dia!!!
Citer pasal pos office jap...
aku nak gi renew Driving Lecense, tut2 tekat no....1086, no yg baru dipanggil 1002...makkkkkkkkkk!!!! Nak nangis...84 org lagi. patotlah bersepah2 org kat luar...nih lah penangan BAYAR SAMAN LAST MINUTE!!!!!...yg jadi mangsa org2 cam aku nihlah.....!!! Fedup..fedup!!!!

Aku tak suke buang masa.....aku pun pk..dan pk, apa nak buat sementara tunggu nih....Tgk kete aku cam cantik sgt dah kaler dia...tuh yg timbul nak bawak gi mandi., mandi kat kedai cikai2 jelah...janji bersih dan jimat!!!!!!hehhehehe
...Jom kite layan pic dia dlu....





....Haaa dah siap mandi dah....barulah nampak muka sikit...kalu tak serabai mabai jer..org tgk pun tak berselera.....Lepas siap mandi, aku gi shopping barang dapur skit..dan siap pegi bank lagi.....

balik semula ke pejabat pos........tgk2 baru 1042!!!!!!!!! huaaaaaa......mak tolong!!! merana rasa...lambat betul...tak sanggup nak tunggu lagi!!!! Sampai kul 8.30 pagi, amik no.. aku siap gi cuci kete, shopping, gi bank dlm kul 10.30pagi....itupun belum sampai turn aku....

Arghhhhhhhh...tak perdulik, nekad nak balik umah...letih..klu balik umah mcm2 keje aku dah boleh buat!!!!
dan akhirnya...LESEN TAK DAPAT RENEW....

Ketahuilah PAK POLISI...arinih aku bawak kete TAKDER LESEN...ala-ala..lala tok..JGN SAMAN!!!!

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

My Beloved Son Danish

Lilypie Fifth Birthday tickers

My Beloved Doter - Danisha

Lilypie Third Birthday tickers

My Beloved Doter Dayana

Lilypie First Birthday tickers