~Oh MY Gucci~

TQVM MYFOLLOWERS...

Mar 3, 2011

Bernafas Dalam Lumpur

Fuyoooooo...cam nak nanyi jer lagu Awie nih.!!!
Tapi aku pun tak ingat camner intro...Tuhlah jadinya klu kono dlm dunia muzik!!! Bukan pasal lagu yg nak citer...nih nak citer pasal pasal idung aku ..bukan idung zizan RL k..( Maaf dipinta zizan) yg dah tersumbat gara2 selsema belum nak menjelma..arghhhhhhhh terseksa ZAHIR & BATIN (opss..takder kene mengena dgn hari raya ok!)..that why aku ckp bernafas dlm lumpur..kene nafas kut mulut!!!!! (woit dlm lumpur leh nafas ker??? cnfiusssss...)

Menci-menci..camner nak buat nih, idung berair2..habis tisu aku..tisu org sebelah aku kebas, bukan kes curik, kes pinjam tanpa pulangkan...tak tahan woooooo!!! Rasa cam nak cabut idung then letak kat sebelah dan garu2! (tak ngeri ker tgk muka aku tanpa idung?)...wooooooo!!! no no no n o...Huh sungguh menyeksakan...blurrrrrr!!

Maka terjadilah kes segan nak bercakap!!! hambekk ko...sengau dah jadinyer...!! lain nak nak ckp, lain maksud yg org dengar..tuh lagi naya!!!So arinih terjadilah hari diam tersipu2 ok...Ohhhh sungguh Buhsan...
Nak berinteraksi dgn aku sila SMS ok tak pun tulis kat kertas jer ala2 versi aku interview org bisu kat tempat keje aku nih....!!!

Oleh yg demikian (tak igtttt ayat BM aku..ikut prasa kata yg sebenarnya)...heheehe!!! aku ingin mencari Panadol Soluble kat kedai Pak Raof (pstttttt...pak Raof nih kedekut dol)...tension, berkira sungguhhhhhhhh!!!!

Dah2 takmo tambah dose umpat dia...see u next entry biler idung aku dah sihat...daaaaaaaaa!!!!

2 comments:

ratusiput said...

mmg tak slesa kan kalau selsema n idung camtu.kalau boleh rase nk cabur je idung letak atas meja n kejekan idung tu.ehehe...anyway...salam kenal2 dr ratu... :)

Mrs. Norrie said...

salam ratu....tq singgah my belog!!

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

My Beloved Son Danish

Lilypie Fifth Birthday tickers

My Beloved Doter - Danisha

Lilypie Third Birthday tickers

My Beloved Doter Dayana

Lilypie First Birthday tickers