~Oh MY Gucci~

TQVM MYFOLLOWERS...

Mar 1, 2011

DI MANA...DIMANA....!!!!

Dimana dimana, dimana ku harus mencari
Cinta yang sejati, yang mampu tuk sirami
Hati ini, hingga sejuk terasa
Batin ini, Ho oooo
Jangan jangan, jangan Kau pergi
jangan jangan, tinggalkan aku
Tak Pernah ku sangka
Sedalam ini rasaku padamu
A aa ah
Ho oooo, Kaulah penebus cintaku
Ho oooo Surya atas duniaku
Ku tak akan pernah bisa, Ku tak akan pernah bisa
ku tak mau bila ku harus hidup tanpamu
hanya ingin kamu (kamu) kamu (kamu)
hanyalah kamu di hatiku
kini kutemukan, tak perlu lagi ku mencari
cinta yang sejati, yang mampu tuk sirami
Gejolak di dalam hati ini
hingga sejuk terasa
batin ini...ho ooo
ho o ho o o oooo Oh
hanyalah kamu dihatiku

Tau Lagu sapa nih???? Nilah lagi Ning Baizura, Shila Hamzah dan Jaclyn Victor....
Sesajer aku buat entry nih menandakan hatiku  sedang GUMBIRA...Hahhahahaha!!!!
Opsss..klu korang dgr radio HOTFM, lagu nih sehari aku rasa ader 5 kali ulang dengar, SURIAFM pun sama...ERAFM pun sama...Huhuhuuuu!!! Bila dah selalu dgr...tuh yg boleh terpikat tuh!!!!
Lagi GUMBIRA biler anak aku yg sulung boleh pulak peluk cium aku and said..."SAYANG MAMA!!!"





No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

My Beloved Son Danish

Lilypie Fifth Birthday tickers

My Beloved Doter - Danisha

Lilypie Third Birthday tickers

My Beloved Doter Dayana

Lilypie First Birthday tickers