~Oh MY Gucci~

TQVM MYFOLLOWERS...

Oct 8, 2010

CUTI-CUTI DI CAMERON

Citer nih dah masam-masam ala2 nak basi gitu....30-31 Julai, taon nih gaklah...aku ngan budak opis yg berapa nak ramai tuh gi cuti2 lepak2 tenangkan pikiran yg tak serabut serabot ke Cameron Highland....

Insan2 berhati mulia lagi baik hati yg terlibat dgn ini acara adalah......

1) Aku, laki aku ASRAN dan anak-anak aku DANISH DANISHA
sopan jer gambar aku nih...maklumlah blog sendiri...alamak muka anak gadis aku tak nampak pulak...tdo jer kejenyer...



2) Dila, Laki dia AZMAN dan anak dia QEISHA
Qeisha pon asyik tdo jer...kan dah takder masuk muka dlm auntie nyer blog nih...hishishiiii manyak lugi oooooo!!!!



3) Fizri sengsorang, awek dia mak tak kasi ikut
Keje dah takder tuh pasal dia pegang signboard...sian dia..tetiap mlm nangis, rindu kat awekk...huhuuu!! sib baik gi 3 hari jer..klu gi 3 bulan mau dia sendiri jadi signboard



4) Kimai lone ranjer, baru putus cinter katanye
Abang antik (cantik)..anak aku ckp!!! camner dia tak kata camtuh...tgk jerlah cara posing, mau maut tgk...sopan2 gitu!!! anak sapa lah tuh!!!!



5) Hafiz single, entah ader awek entah tidak
Nih mamat pon takdo kije, biasa budak2 jer wt perangai cam nih...sib baik umo muder lagi..takleh kata apalah!!!


Takdo tempat lain dah nak poie...balik2 ladang teh2...tuh jerlah yg boleh dikategorikan sedikit best...pastu lepak2 mkn!!!! mkn jer byk di sana...kejap2 cendawan goreng, kejap2 jagung, maklumlah all fresh...udara tak baper nak fresh lah...klu fresh takdolah anak aku domam...huh!!!!

Jalan2 2 hari pon byk gak duit abis...aku, sayur jer dekat RM250 beli, belum masuk accesori tuh anak2 aku lagi...baju, stokin, bantal stoberi...hahahhaha!!

Bab tdolah gi sewa apartment kawan mak mentua aku...3 hari 3 malam leh dapat RM450 jer, bilik ader 3...satu tuh bilik kecik...muat2 jer sorang tdo...alahai mamat badan tak baper nak gemuk (si Kimai) jer yg kongker..kwn2 yg kurus keding semua tdo kat hall!!!! kesian...kesian...hishhhishihhhh!!!! tak baik tol!!!! Aku ngan family dan Dila ngan family biasalah kene duk bilik besor...yg bujang2 kenelah paham...hehehhehe!!!

Satu perkara wat aku terkilan..takleh nak singgah Lata Iskandar...takdo parking..!!!Bukan nak mandi pon...sesajo nak beli tudung salji wat dari buluh...dah terlepas nak boli..kesian tol kat aku!!!!

wat ever pon happy gak sekali sekala gi bercuti, ( kira setahun sekalai gak ler)...w/pun sekejap!!!!








No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

My Beloved Son Danish

Lilypie Fifth Birthday tickers

My Beloved Doter - Danisha

Lilypie Third Birthday tickers

My Beloved Doter Dayana

Lilypie First Birthday tickers