~Oh MY Gucci~

TQVM MYFOLLOWERS...

Oct 8, 2010

RAYA....KITA RAYA !!!!

Tahun ini 2010 (arap maklum semua) aku suka hati kerana turn umah mak bapak aku yg nun jauh di sana, menaiki bukit bukau, hutan simpan...walaupun tak semeriah mana, tapi aku tetap suka sebab byk makanan ferebet aku yg mak aku masak...fuhhhhhhh!!!!!! menjilat jari...

Aku balik kg sehari sebelum ari raya, maklumlah cuti tahunan tinggal ckit jer, tapi sempat gak tolong apa2 yg patot..w/pun sekadar goreng ayam dan tumbuk kacang nak wat sambal pecal...hehehehheheh!!!! selebihnya adik2 aku yg tolong sampaikan  adik bongsu aku Mohd Taufiq bukak pose gara2 letih potong daging 3kg nak wat rendang...hahahahah!!!!!

Lebih meriah taun nih, aku dah ader anak dara yg cute tomei dan kuat merajuk....so leh pakai baju sama...mak aku kata dah mcm kuda belang terlepas dari utan....kuda belang duk utan ker????? confius2....Tema baju raya tahun ni kaler kelabu asap, kelabu taik anjing (taik anjing pun aku tak tau camner kaler dia), senang citer kaler kelabu gelap....nak dijadikan citer pasal kelabu gelap.....sepetang aku gi cari baju laki aku kat jalan TAR, bapaklah susah...last2 nak balik baru jumpa!!!!! itupun tak baper nak kelabu....huhuuuuuuu!!!!!... Baju anak teruna aku senang jer...cari kain then buat...sebab buat baju dia dulu yg jadi masalah kat laki aku nak cari baju!!!!

Tukar balik bab kat kg...semua adik badek aku ader kecuali family abang aku, dia tak dpt balik sebab kene keje!!! Maklumlah keje kat tempat baru, so staff baru semua kene keje...sian dia..pepagi raya col mak aku tanya masak aper...sob..sob...sedih mak aku!!!!! Biasanya dialah tukang perabih sup tulang seperiuk...tapi kali nih sup tak abih pun!!!!!

Pagi raya....laki ngan mak bapak aku serta adek2 aku gi masjid solat raya! seperti biasa aku masih belum kesempatan nak gi solat raya...masa bujang2 kne siapkan umah, buat itu ini...bila dah kawen tp belom ader anak cuti pulak bendera merah...pastu tahun berikutnya dlm pantang lak....ini tahun pulak kene tunggu dan siapkan anak2....xoxoxoxo!!!! Tapi aku masih gembira kerana ditemani mak bapak, adik2 dan laki dan anak yg penyayang!!!!!

Aduh klu citer nih cnfirm tak abih2, lotih lak rasanya nak menaip....tgk gambar ok kut!!!! Opsssssss...gambar pon tak berapa nak banyak amik, itu Sang Hero Danish telah kongker itu kamera!!!!! aduhai.....


*******gambar upload kemudian, lupa pulak hardisk tertinggal kat umah****


No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

My Beloved Son Danish

Lilypie Fifth Birthday tickers

My Beloved Doter - Danisha

Lilypie Third Birthday tickers

My Beloved Doter Dayana

Lilypie First Birthday tickers