~Oh MY Gucci~

TQVM MYFOLLOWERS...

Apr 15, 2010

TV Rosak!

 Wuarghhhhhhhhh...tv kat umah dah rosak...takder gambar...cuma ader suara jer...punca tak pasti, nak kata tgk tv 24 jam tak gak...kadang2 jer bukak tv, paling lama pun ari sabtu jer...Biasa kul 9 tv dah tutup sebab time to sleep.. (anak aku tdo ngan aku2 sekali tertido)...Huhuuuuu sedihnya...tapi sib baik citer feberet Dyesebel dah habis, takdelah tertonggeng sangat frust tuh, tapi cam ner AF minggu nie (Aku bukan fanatik...sekadar tgk2 jer)????? huhuuuuuu...

Nak beli tv baru? Huh tgh2 bulan nie mana nak cari duit!!!Hehheheheh...nak utang??? Oh tidak...tidak mungkin, ckup lah dgn utang yg ader....rela tak tgk tv...paling kesian kat anak aku...takleh lagi nak joget sambil nyanyi2 lagu twinkle2 littter star....

Benci...menci....benggang!!! semua nya ader....kenapalah nak rosak pulak....nak kene baiki entah baper pulak harganya???? Nak beli baru maybe ambik masa yang lama.....Alamatnyer tv aku masa  anak dara lah jadi masa...14" inci jer....jadilah dari takder, tapi tv tuh pun dah nyawa2 ikan...nak taknak  jer idup....hehehehhe.

Takpelah....gunakan mana yg ader jer...aku bukan jenis nak paksa2 en.usben aku beli.Klu aku ader duit, aku sendiri yang pegi beli...hahahhahaha!!!!! Tapi kesian kat aku!!! Lagi aku kesian kat anak aku!!!! 

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

My Beloved Son Danish

Lilypie Fifth Birthday tickers

My Beloved Doter - Danisha

Lilypie Third Birthday tickers

My Beloved Doter Dayana

Lilypie First Birthday tickers