~Oh MY Gucci~

TQVM MYFOLLOWERS...

Apr 16, 2010

MOOD aku tonggang terbalik minggu nie...

Hari ini, Friday 16/4/2010, seminggu aku berada dlm mood yang tak berapa nak elok...taktaulah esok lusa...Banyak punca yang mengundang kenapa aku jadi cam nie...

Start Monday, aku off day...stress sgt sbb anak-anak meragam tak tentu pasal...aku yg duk kat umah nih cam giler2 pening kepala...Pulak2 ader yg berjanji tak ditunaikan...akulah terhegeh2 sorang buat semua benda....wuarhhhhhhhhhhhh....sampai ke mlm aku rasa nak marah jer!!!! Bila dah pagi mood kembali normal....

Tuesday, mood aku back to normal....pegi kerja cam biasa, takder masalah...balik keje pun everything ok...diseabbkan kepenatan balik kerja, so mkn mlm tunjuk2 ker kat pasar mlm...hehheheheh, itupun selera tak berapa nak ada...semua benda yg sama sepanjang minggu....

Wednesday, Pagi2 cam biasa gak...tapi balik keje cam nak pecah kepala...dahlah penat...anak-anak merentan tak tentu pasal...dgn si abang merajuk entah apa punca (sekali dah merajuk nak pujuk hanya Allah yg tau...punyerlah susah!!!!) Si adik pulak menangis-nangis dan taknak duduk langsung...nak berdukung jer, aku dah penat rasa marah datang lagi....Tunggu-tunggu En.usben aku tak sampai-sampai nak ambik anak aku. Jam pukul 7pm, waktu untuk nenek dorang mengajar tuisyen....Ahhhh nekad, bawak jer dua2 anak aku naik kete...(selama ni aku tak berani nak wat camtuh, takut si abg takleh duk diam dlm kete...)Si adik yg menangis tak henti2 tuh ngantuk rupanya...bagi susu dia terus tido....baru nak rehat, terpk pulak baju blm di gosok untu hari kerja seterusnya!!!!! Arghhhhhhhhhhhh! Huh...aku perlu kuar umah tuk tenangkan fikiran!!!! Terasa serabut giler kepala otak aku nih...aku sendiri tak tau apa yg aku pk....Tepat jap 8pm aku kuar sorang diri disamping menghantar pesanan org....Huh lega...tenang rasanya!!!!

Thursday, disebabkan wednesday punyer mood tak elok lagi, terbawak2 sampai ari nie...cam biasa...mood tak berapa nak elok, so terasa nak marah, anak buat salah sikit rasa nak jerit jer!!!aku marahkan seseorg actually, tapi tak sampai hati nak luahkan kat sesapa... sampai nangis2 tahan marah!!! Huh, jiwa pompuan camtuhlah...sensitip!!!! Bila dah masuk ptg, keje pun tak berapa nak penat arinih, slow2 mood aku beransur pulih, tapi tak sepenuhnya!!! Masih ader saki baki lagi....

Today, hopelly everything ok till this nite!!!! Aku tak suka ader mood camnie...sebab rasa tak happy jer buat sesuatu....aku masih berfikir, kenapa aku harus pentingkan org lain dahulu sebelum diri aku sendiri...tapi memang itu yg aku lakukakn...aku pentingkan org lain dahulu daripada aku!!!! Kenapa aku tak boleh jadi selfish????? Puas aku aku berfikir dan aku tiada jawapan utk itu......

1 comment:

Anonymous said...

biasalah wanita,hati nya lembut dan mudah terasa..terutama jika suami ada melakukan kesalahan. sabar dan terus sabar. Itu yg lebih baik

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

My Beloved Son Danish

Lilypie Fifth Birthday tickers

My Beloved Doter - Danisha

Lilypie Third Birthday tickers

My Beloved Doter Dayana

Lilypie First Birthday tickers