~Oh MY Gucci~

TQVM MYFOLLOWERS...

Apr 15, 2010

Riang Ria Dua Beradik

Tarikh : Luper
Lokasi : Our House @ Block 211
Time : Time iklan lepas abis berita

Aku sedang asyik mengemop lantai (sehari sekali mop...gilerlah) di dapur , tetiba aku terdengar gelak tawa dua beradik. entah apa yg lucu sehingga anak gadis aku ketawa besar....Bila aku menjengguk ke ruang tamu aku tgk si abang sedang memanjat walker adiknya sambil acah2 adik dia....Maka aku terus capai camera yg kebetulan ada atas meja mkn lalu mengcapture picture budak chomel nih....inilah hasilnya!!!!!

**Dua-dua terkejut bila tetiba aku ambik gambar dorang...hehehhehe, terkejut punyer pasal. tapi tgklah si danish, mcm terkejut buat-buat jer**


**Lepas dah ternganga, aku suh tutup mulut...heheheheh, yg agak kelakar si kecik pun paham aku suh tutup mulut...bijak-bijak anak mama**


** Danish buat muka mengade-ngade...tgklah, budak cute!!!! Sapa tak geram tgk dia...Adik maintain jer...suka nganga mulut**


**Eecha ketawa kuat bila tgk danish joget (konon2 nak shuffle) pastu tergolek dok!!!!**


**Pelik kenapa adik takleh bergerak2 dgn selamba danish ckp " mama dah osak"...hahhahah, konon2 nak baikilah tuh**


**Of course kene menyelit gak...sapa yg amik gambar??? Jeng-jeng....set timer!! hahahhaha, sebab tuh gambar hengot bengot***

3 comments:

Anonymous said...

comel betul anak-anak ko...geram aku, lama tak jumpa ko kan...ko anak dah 2, aku blm kawen lagi
~Dahlea-Kursus jati diri 1997~

MaZnie said...

ko dh pindah umah ke?? x dok ngan mak mentua lagi?? dh besar anak2 ko ek...

Norrie Zallyna said...

aku dah duk umah sendiri lepas aku habis pantang arituh....tapi dekat jer ngan umah mak mentua aku...jln kaki pun sampai...senang2 meh ler singgah umah aku!!!! Hehehhehhe

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

My Beloved Son Danish

Lilypie Fifth Birthday tickers

My Beloved Doter - Danisha

Lilypie Third Birthday tickers

My Beloved Doter Dayana

Lilypie First Birthday tickers