~Oh MY Gucci~

TQVM MYFOLLOWERS...

Apr 14, 2010

Kenangan d0Lu-d0Lu...Imbas kembali

Hehhehehe, disebabkan pendrive yg  lama rosak dah pulih kembali, aku ngan senang hati copy all skool pic masuk dlm my passport...takut peristiwa lama rosak kembali...kihkihkihkih...Actually takder mende nak buat nih...so aku nak masukkkan gambar kenangan silam sebelum kawen...hahahhahaha, sesapa yg baca dan tgk hopelly jgnlah jeles...aku tgh syok sendiri mengupdate blog yg tak glamer nie....hahhahahahaahha


** Kalau tak salah nih gambar tahun 2005...yelah betul nih gambar tahun 2005, 1 month after kuar wad Hospital Mata Tun Hussien Onn, that way masih guna sun glasses nak kuar jejalan...mata takleh kene silau!!!! Tapi gambar nih snap kat mana yerk??? Aku sudah lupa daaaaaa**


**Nie gambar kat titiwangsa...rasanya masa tuh ader event kat situ tapi dah lupa apa jenis event..hehhehe dah lama dah...nih gambar tahun 2004 kut sebab rambut aku masih panjang berjela-jela...heheheh! Motip gi titiwangsa adalah nak mkn rojak buah jer...kihkihkihhhh**


** Haaaaa...nih gambar kat redang Island Tahun 2005 rasanya, trip bersama rakan-rakan bf aku (sekarang en. usbenlah)...huh lama dah tuh, time dua2 masih kurus lagi slim molim...hahaahah!!!**

Ckuplah tuh kut, upload banyak2 nnti bosan lah tgk tak pun jeles...hehehehhe, byk lagi sebenarnya...tapi malas nak mengecikkan size....kihkihkihhhhh....Kenangan tetap indah walaupun telah menjangkau tahun-tahun.....jeng-jeng!!!!!

2 comments:

Mimy Hamid said...

weh rindu tak body lama...eheh saja bakar

Mrs. Norrie said...

actually masukkan gambar nih sebab rindu lah....alangkah best nya dapat berat mcm nih semula...liat dah lemak aku aku nih nak turun lagi 4kg!!! Tepu sgt kut!!!!

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

My Beloved Son Danish

Lilypie Fifth Birthday tickers

My Beloved Doter - Danisha

Lilypie Third Birthday tickers

My Beloved Doter Dayana

Lilypie First Birthday tickers