~Oh MY Gucci~

TQVM MYFOLLOWERS...

Apr 14, 2010

KEZEN WEDDING DAY

Tarikh : 13-14hb March 2010
Lokasi : Selayang Pandang, Selangor
Masa : Setiap masa....

Ceh..ceh...sampai gak seru kezen sebelah en.usben aku nie...dgn gadis pilihan bernama Siti...Bukan siti Nurhaliza ...tapi tak tau nama penuh...hehehehhe....Kepak kepong...kepak kepong...selamat pengantin baru to both of u...moga pjg umo dan murah rezeki dan anak selamanya....Tgk gambar org kawin rasa nak kawin semula...hehehheheheh! Boleh ker gitu????


**Majlis akad nikad berlandung pukul 9.30mlm dgn sekali lafaz (ye ker...aku agak2 jer sbb aku takder kat majlis) hehehhehe**


** Wah...neves-neves...hehehhehe! Teringat kembali masa nikah dulu!!! Cewah...dah selamat jadi laki dan bini org**


**Org kuat masa majlis akad nikah....yang pakai tudung hijau tuhlah my auntie yg menerima menantu baru***


**Rombongan pengantin lelaki ke rumah cik siti...mana aku??? aduh...lupa nak interframe kat sini...hehhehehe, yg depan baju merah tuh org kuat gak tuh**


**Kene inframe nih...nak tunjuk baju sama ngan anak aku...baju nih buat tau....oh lupa, sebelah aku yg kiut miut tuh namanya Fira anak auntie sharifah**


**nih kes dera...Aku rela terpaksa....susah sgt nak mkn...paksa jer...tuh pun dia taknak gak...dia ckp " nanak mamam mama...asik eras..." taknak mkn, nasi keras...hahahhahah!!!!sian anak aku**


** Atas pelamin di rumah perempuan...happy nampak en. seli kita tuh....biru itu menawan**


**Nih kenduri belah laki dah...semua nie org paling kuat sepanjang majlis...tapi tak pasti kuat aper??? kuat angkat lauk ker? kemas meja ker? sambut tetamu ker? atau kuat mkn....hehehhehe**


** Nih dlm umah atas pelamin sebelah lelaki...i like pengantin pompuan nyer makeup...melatops habis....baru seri2...hehehhe**


**Of course my family kene interframe sempena menyokong majlis...hehehheheh! Opss tema purple majlis tuh...tapi anak2 aku tak sempat beli baju...**

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

My Beloved Son Danish

Lilypie Fifth Birthday tickers

My Beloved Doter - Danisha

Lilypie Third Birthday tickers

My Beloved Doter Dayana

Lilypie First Birthday tickers