~Oh MY Gucci~

TQVM MYFOLLOWERS...

Oct 11, 2012

MAAFKAN DAKU.....

Assalamualaikum....

Terlebih dahulu saya nak mintak maaf sekiranya tak dpt nak menerjah blog kengkawan dan meninggalkan komen yer sepanjang minggu ini dan minggu hadapan. Niat dihati nak sangat buat demikian tetapi apakan daya saya terpaksa settlekan segala kerja-kerja yg ada.

Almaklumlah saya akan berpindah tempat kerja atas pilihan sendiri...Jika sebelum nih bertugas di Institut Jantung Negara dan bermula 15hb nih saya akan berkhidmat pulak diPusat Darah Negara, walawei....jumpa darahlah pulak lepas nih...pitam..pitam...tapi....sob..sob..sob...sedih nak tinggalkan kwn2....tapi pengalaman baru harus dikejar juga....

Doakan semoga saya diPermudahkan segalanya ditempat baru nanti dan saya akan berjanji akan blogwalking semula ke blog2 rakan yer bila keadaan dan tenang dan kembali seperti biasa. Saya tahu seminggu  awal kemasukkan mcm2 nak kene buat termasuklah isi borang pelekat kereta...Huh!!!! Isi borang pun boleh bikin stress...

Heheheheh...tak sabar pulak nak keje kat tempat baru...mood dah berbelah bagi nih...tapi apa de hal...opis lama opis baru berhadapan jer...hahahhaha!!!! Rindu2 boleh jerit jer.

Terima kasih sudi baca....Maafkan daku....

7 comments:

aizamia3 said...

biasalah tu.. mula nak biasakan kat tempat baru pulak.. bertambah satu lagi pengalaman ye tak.. ;)

psstt: betul ler tu.. bukan jauh.. kalau hilang tau dah g mana.. hahaha..

Cho Zila said...

ala tukar dekat2jer yerk... tapi memang mula keje tempat baru semuapun baru.. nanti senang2 mai blog kitaoernag yerk..

Kakzakie said...

La... dekat je kawan yg nak kena tinggal tak kisahlah boleh jumpa lagi. Jeling sikit, panjangkan leher dah nampak hihi..

Mimy Hamid said...

lagi dekat la dengan umah ko ...haishh jeles lak keje dekat aje ngan umah

Nens Collection said...

waduh2..tempat yg ngeri2 sume ni..huhu

Nafira usof said...

selamat memulakan tugas di tempat baru..:)

~SaTo OrEo~ said...

gud luck tempat keje baru beb!! kem salam nisa.. ahahaha..

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

My Beloved Son Danish

Lilypie Fifth Birthday tickers

My Beloved Doter - Danisha

Lilypie Third Birthday tickers

My Beloved Doter Dayana

Lilypie First Birthday tickers