~Oh MY Gucci~

TQVM MYFOLLOWERS...

Sep 21, 2012

Inilah hasilnya....


Dh mcm jahit sembat mati kat seluar koyak jer...tgk tangan aku nih ngeri tak??? lebam jari jemari tua i nih..heheheheh. Kali nih agak besar skit kesan belahan dia..maka parut juga akan bertambah panjang...tak suka..tak suka..tapi Alhamdulillah, semua nya ok dah tak sakit lagi, cuma nak tunggu buka jahitan jer minggu dpn.


Arinih dah startt kerja, maka aku akan BW ke semua blog yg dah lama aku tinggalkan...duk MC kat umah, tak sempat2 nak jenguk2 blog uoll semua...

Terima kasih sudi singgah

18 comments:

Tentang Kita said...

ngerinyer..naper nie?

~ yus ~ said...

salam perkenalan juga. Moga cepat sembuh ya...

Kakzakie said...

Harap lepas ini tak adalah kena lagi. Dah dua kali kan. Ngeri kakak tengok.

:: Mrs.Eady :: said...

insya Allah akan bertambah sembuh tu..parut sikit takpe la kan :)

|| NaFiRaa || said...

kenapa nih??

moga cepat sembuh~

~::Chenta::~ said...

aiyak ..

eeee kenapa ni ??..

gangalian tu pe ???

Alin Marlini said...

ngerinya...naper tu?

Cho Zila said...

akak lak rasa ngilu... cepat sembuh ok....

IntaNBerliaN said...

alahaiiii ngeri pulak saya tengok..

Mimy Hamid said...

Hope kali kedua ni takde la datang balik beb...ok x klu ko dukung nana?

maszmadi said...

ALAHAI, NGERI PLAK TENGOK.....

munna said...

ngeri munna tgk...semoga cepat sembuh ye

fadz said...

uiii.. tgk je pn da rs sakit..

Arina Shamsul said...

ngeri..moga cepat sembuh ye dear :)

Suraya Baharun said...

Alhamdulillah semuanya selamat...

nur anis said...

alamak..seram pulak nengoknya...

kiera'sakura said...

semoga cepat sembuh huuuu

ieedaz @ mama_isha said...

mmg nmpk ngeri..moga cepat sembuh seperti sediakala yer..

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

My Beloved Son Danish

Lilypie Fifth Birthday tickers

My Beloved Doter - Danisha

Lilypie Third Birthday tickers

My Beloved Doter Dayana

Lilypie First Birthday tickers