~Oh MY Gucci~

TQVM MYFOLLOWERS...

Jun 22, 2012

Gatal Sangat tahu....

Oh..oh...allergic gatal2 telah menyerang aku lastnite...ya ampun abis bengkak2 dan merah2 seluruh badan. Punca tidak diketahui sbb aku tak mkn any makanan yg bergatal....jumpa doktor, doktor kasi injection sekali kat totot...auwwww!!!!! Amekkaw...doktor kata takut kene gigit ngan serangga yg berbisa, so dia bg antiobiotik yg power.....sekarang dh ok skit dah, tapi masih rasa cam miang2 jer....Alhamdulillah.......................sent via mysmartphone........

11 comments:

Mamamya said...

aduhai..klu kene gatal2 gini mmg x senang duduk dibuatnya...asyik nak m'garu jer... moga cepat sembuh yer,jgn lupa makan ubat.. :)

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said...

ala siannyaaaaaa... harap harap cepat sembuh ya...

Cikpuan rara said...

sis salah mkn ke?

::NureeN:: said...

klau x ok jgk, petua org tua2 sapu bedak sejuk yg dicampur dengan garam.. :)

:: Mrs.Eady :: said...

semoga cepat sembuh~

Kakzakie said...

Oh... allergy tu agaknya dik. Dah injek ni pelan-pelan hilanglah asal jgn ada calar-balar kesan kena garu sudahlah...

AnneRaini said...

dpt bygkan betapa gatalnya tgn tu nak menggaru jek..

Mrs. Norrie said...

mamamya: memang mengaru jer, anak pun jadi mangsa tukang garu

mak dara : Alhamdullilah dah ok skit

cik puan rara : nih bukan sebab salah mkn, sbb memang tak mkn benda2 yg boleh mengatalkan

nureen : doktor ada bagi calamine losen, dah ok skit dah...terima kasih kasi petua

mrs eady : Terima kasih

kakzakie : memang habis calar balar dah nih...sib kat muka takder

Anneraini : memang pun....asal terasa gatal, terus nak garu

Mimy Hamid said...

merah tuuu...ko jangan garuk kang habis kulit berparut macam aku..huhu nyesall

ct rahani said...

alahai ciannya.. get well soon ye sis.. :)

rATu kEBaYA said...

mungkin ada serangga yang berbisa kot.. harap cepat sembuh..

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

My Beloved Son Danish

Lilypie Fifth Birthday tickers

My Beloved Doter - Danisha

Lilypie Third Birthday tickers

My Beloved Doter Dayana

Lilypie First Birthday tickers