~Oh MY Gucci~

TQVM MYFOLLOWERS...

Jun 15, 2012

rahsia rambut lebat saya.....

kwn2 nak tahu tak
apa rahsia sy untuk rambut cpt tumbuh dan lebat serta comel.
Mak saya (pengasuh sayalah....sy panggil dia mak) selalu letakkan minyak zaitun dan minyak zamzam
 lepas sy mandi....dia selalu ckp...nnti rambut saya cpt panjang, br nampak perempuan...
ramai kata sy lelaki wpun saya dh pakai baju bunga2 kaler pink....
bagi kwn2 saya yg masih botak dan rambut malu2 nk tumbuh, suruh mama letak minyak yg sy ckp td yer.....jgn lupaaa....nnti rambut kwn lebat, cantik, hitam berkilat cm rambut saya.....comel tak sy auntie?

9 comments:

Dira ;) said...

comel.....bulu mata mahal tuuu..ok aku nak letak cepat kat fayel...nak rambut kpop raya

ieda said...

yee memang berkesan minyak zaitun tuu .. anak akk yg sulung akk rasa menyesal lak letak sbb skrg nie bila dah besar rambut dia macam sarang tebuan tebal nyee huhuh
nak2 skrg dia pakai tudung ke sek .. lagilahh sampai berbau dan gatal2 tengkuk .. dia lak gemuk kan huhuh

ada kebaikan dan keburukan juga rambut lebat nie .. specially yg memakai tudung , boleh sebabkan rambut berbau dan rosak .. ;)

mira maisara said...

alahai..comel nyer tgk budak nie..geram.. lawa betul rambut die lahh

Rosniena said...

comelnya baby boy norie..

sueshe said...

minyak zaitun yg mn ek??aina pon letak minyak zaitun jenama safi tp xberkesan pon..hikhikhik

Mrs. Norrie said...

sueshe : minyak zaitun tuh dari mekah. saya tak pasti jenama aper. arituh tanya pengasuh dia, dia kata minyak zam zam dan minyak zaitun dari mekah..time kat umah pengasuh jer letak, dh balik rumah, non ado...letak baby oil sudah

- dieyana - said...

wah lebat/hitam rambut dia...comel!

Pn. Sheila@CC said...

erm... petua yang bagus ni... nk cuba la...:-)

CikPuan Ira said...

yeke..tq utk info nie..rambut umairah malu2 nak tumbuh, mak dia x sabar2 nak ikat tocang

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

My Beloved Son Danish

Lilypie Fifth Birthday tickers

My Beloved Doter - Danisha

Lilypie Third Birthday tickers

My Beloved Doter Dayana

Lilypie First Birthday tickers