~Oh MY Gucci~

TQVM MYFOLLOWERS...

Mar 28, 2012

Saya Suka Makan Kurma

Hai tawan-tawan...
Saya nak letak gambar saya mkn kurma
Mama saya memang rajin bagi saya mkn setiap mlm.
Tapi sy tak mkn, saya cuma pandai isap jer..
saya belum ada gigi lg...heheheheh

Nih kurma dari Madinah
Kawan mak saya tolong belikan
Bukan beli kat madinah
tapi beli kat tabung haji jer..
Sedappppppppp

Tgk hidung saya
sampai kembang2 tak tercontrol
sebab sedap sgt tau...
Mata pun naik juling sebab sy menikmati keenakkan kurma madinah nih.

Ohhhh...
saya tak bagi mama saya tarik kurma tuh dari mulut saya
nanti saya menangis
Saya nak pegang sendiri pun
mama saya tak kasi
Dia ckp takut nanti tercekik

Tgklah saya...
sampai jari pun saya nak isap...
masih ada manis2 lagi rasa kurma
Mama saya cakap cukuplah tuh hari ini
Esok boleh sambung lagi

Saya nak nangis
tapi mama saya bagi dibo dan minnimouse utk hiburkan hati saya
Tapi tuh kakak saya punya
nanti dia marah saya camner?
Tgklah, saya masih menghisap jari saya itu
Sedap betullah kurma tuh

Untuk pesanan semua tawan-tawan saya
Jgn kutuk2 saya tau
sebab bedak saya bertompok2
Ini semua kerja abg saya
Dia memang suka pakaikan saya bedak
saya mandi ker..saya tak mandi ker
asal dia nampak bedak
sayalah yg jadi mangsa
kesian saya kan.


Terima kasih kawan-kawan sebab singgah blog mama saya nie

3 comments:

Tentang Kita said...

ala tomeynyer....

Rosniena said...

cutenye dia,my twins takleh makan kurma lepas tu diorang batuk

Mimy Hamid said...

potensi ada tembam lagi ni...boolat

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

My Beloved Son Danish

Lilypie Fifth Birthday tickers

My Beloved Doter - Danisha

Lilypie Third Birthday tickers

My Beloved Doter Dayana

Lilypie First Birthday tickers