~Oh MY Gucci~

TQVM MYFOLLOWERS...

Mar 26, 2012

Sudah 4 Bulan

Alhamdulillah
Nur Wilma Dayana a.k.a baby aku dah berusia 4 bulan pada 22/3/2012 harituh
dan macam2 gelagat keluar dan menyebabkan org sekeliling dia geram
dan hampir tiap hari pipi kene cubit dan dicium2

Alhamdulillah jugak, perkembangan nana cukup memberangsangkan
2 hari sebelum mencecah 3 bulan dia dah pandai meniarap dan memegang botol susu sendiri
"senang keje mak ko...ko melalak mak ko buat susu...haaa minum sendiri"

Anak aku nih masih BF lagi tapi kekadang aku campur gak ngan susu FM bila susu aku tidak
produktif sgt..(ngesal tak sudah pi amik jamu!!!!)
Minum susu banyak ko, 4oz cnfirm abis klu susu FM...abis camner tak ngamuk
budak kecik nih bila susu aku tak sampai pun 3oz bila diperah...

Dia jugak aku dah sumbat nestum cair...memang ikutkan doktor tak boleh bagi makanan tambahan selagi tak sampai 6 bulan, tapi klu dah bagi susu tolak, bagi air masak tolak...tak ker kesian tuh...
sekali aku bagi nestum beras dan soya...amekaw terkangkang tdo kekenyangkan, tapi bagi
sikit jelah...cairkan jer...tapi syukur dia takder masalah pembuangan air besar.



Tgk nih muka nakal...org isap ibu jari, ko isap jari telunjuk ngan jari hantu...hahahhhaha suke lettew..
mungkin ada rasa stoberry...hehehehhehe! Sampai air liur meleleh, sehari 2-3 pasang tukar baju...patutlah rambut mak ko nih dah banyak gugur...(org tua2 kata, bb air liur meleleh nih menyebabkan ibu keguguran rambut...ye ker idak..)


Terima kasih sudi baca...nanti nana letak gambar nana makan buah kurma...tunggu yer tawan-tawan
Terima kasih sudi baca


4 comments:

azam said...

macam flintstone la pulak....wilma....hehehehe

Rosniena said...

dear, pasni boleh makan vco n collagen, tgk camne respon ur body.from testimoni yg ada susu bertambah, rambut kurang gugur,kulit pun cantik..Insya Allah.Apa yang penting perlu sabar

Mimy Hamid said...

4 bulan progress anak ko macam macam dah di buatnya..nana ni bam bam tgk dah makan..susu pun 4 oz..tanjat aunty tau

Rosniena said...

salam dear, i dah post ur VCO+collagen tracking no EM110082165My
tqvm

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

My Beloved Son Danish

Lilypie Fifth Birthday tickers

My Beloved Doter - Danisha

Lilypie Third Birthday tickers

My Beloved Doter Dayana

Lilypie First Birthday tickers