~Oh MY Gucci~

TQVM MYFOLLOWERS...

Mar 21, 2012

Kecik-kecik dah pandai nak berhenpon bagai.....

Nama saya Muhammad Wildan Danish.
Umur saya baru 4 tahun
Saya anak sulung dari 3 beradik.
Saya cucu manjer nenek saya


Haaa...ko! Amek nenek kasi hp..
Actually dia dah pakai sejak 6-7bulan lepas.
Bukan hp baru pun...hp makcik dia, makcik beli hp baru...
maka jatuhlah kat tangan dia pulak...Fehhhh, mcm turunkan harta pusaka!!!! hehehhehehe....
Dulu dia mintak kat aku, tak tak kasi w/pun ada satu hp cap ayam kat umah tuh
nak buat apa kan...dia pun kecik lagi, tapi since dah pakai nih, ada jugaklah baiknya.

Kemana2 sajer dia akan bawak hp dia nih specially keluar berjalan2..
sabtu ahad memang tak lekat kat umahlah, ader jer destinasi ngan makcik dia tuh.
Hp sentiasa dlm poket semua okeh!!!

Senang aku nak cari dia...hahahhaha!!!
dlm hp ader no tel atuk, nenek, papa, mama dan cikcu jer
Tapi ko kredit toksah citerlah...smlm aku cek RM36.80
sib baik mak ko nih pakai bil, klu tak dah lama abis mak ko  transfer masuk hp mak...heheheheh!!!

Dia lah yg suruh aku amik gambar dia nih
"mama, amik gambar Danish ngan hp nih"
Kenapa?
"danish nak juailah hp nih"
Berapa nak jual??
"Alaaa 50sen ckuplah"

ko sajer jer kan bagi mak ko nih nangis...wakakkawakkkkaaaa
Boleh dia suh aku belikan hp cam bapak dia Galaxy S2
Dari mak ko belikan hp cam bapak ko, baik mak ko beli baju...hehehehhe

Terima kasih sudi baca


2 comments:

Unknown said...

:) nice

Mimy Hamid said...

hahah ada hati nak jual ..kecik kecik dah pandai..danish danish

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

My Beloved Son Danish

Lilypie Fifth Birthday tickers

My Beloved Doter - Danisha

Lilypie Third Birthday tickers

My Beloved Doter Dayana

Lilypie First Birthday tickers