~Oh MY Gucci~

TQVM MYFOLLOWERS...

Nov 11, 2011

kalau suruh bercakap serah kat dia!!!!!!




Pagi ini 11.11.11 aku kelewatan bangun. Biasa kul 7.00pagi mesti dah siap semuanya, ready nak capai handbag cabut gi keje. Tapi disebabkan mlm tak berapa lena nak tdo akibat baby  dlm perut berjoget chicken dance, maka terlajak2lah aku...kul 7.15 baru tersedar...Ya Ampun!!!! Cnfirm2 lambat....

Asal aku bangun tdo, first sekali mesti kejut anak2 dulu sebab dorang memang liat nak bangun pagi...ehhh tipu2!!! Niat kejut anak dulu supaya anak2 boleh senaman atas perut laki aku kasi laki aku bangun!!!! Laki aku memang susah nak bangun pagi!!!!

Aku : Danish bangun..dah siang dah nih!!!
Danish : Nantilah kejap lagi, mengantuklah nih

Aku : Bangunlah Danish..kejut papa..dah lambat dah nih
Danish : Alaaaaaaaa mama nih, biarlah papa tuh tdo

Aku : Cptlah Danish kejut papa tuh, mama dah lambat nak gi keje.
Danish : Sabarlah mama ( sambil peluk bantal bucuk dia)

Aku : Cpt kejut papa tuh..kang mama tinggal kang!!! (suara aku makin meninggi...sebab dah pukul 7.45pg)
Danish : Takpelah mama...mama pegi jer keje dulu..pandailah papa pegi sendiri nanti

Aku : Jom Danish mama hantar dulu umah mak (pengasuh dia)
Danish : Takyah susah2..nanti danish gi ngan papa....bye mama!!!!

Bertuah punyer budak...bila ckp jer ader jer jawapan dia...kadang2 angin jugak, kadang2 rasa kelakar...nak buat camner...BAPAK BOREK ANAK RINTIK !!!!



Terima kasih sudi baca..!!!!



2 comments:

Unknown said...

:) lambat sgt dah tu....6.45 pun dah cerah...hehehe

Mimy Hamid said...

hahaha danish banyak lorat laaaaaaa...pandai cakap sudahhhhhhhhhhhh

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

My Beloved Son Danish

Lilypie Fifth Birthday tickers

My Beloved Doter - Danisha

Lilypie Third Birthday tickers

My Beloved Doter Dayana

Lilypie First Birthday tickers