~Oh MY Gucci~

TQVM MYFOLLOWERS...

Nov 3, 2011

PERCUBAAN KEDUA...Yessszaaaaaaaa!!!!




Percubaan kedua...Akhirnya jadi jugak bolat2  apam aku nih....w/pun ada yg pecah2 akibat terlalu panas kut!!!
Kaler tak berapa menarik sgt, sebab aku baru tuang kaler merah..anak aku dah letak kaler oren...huhuuu!!!! Nihlah kerja klu ada pembantu yg sudi membantu walaupunnnnnnnnnn.......(sambung sendiri lah yerk!!!)

Sedap oooo....kali nih aku letak filling kaya, sbb anaka ku tak suka filling blueberry tuh..masam skit kut!!!
Yg tak tahan tuh anak aku siap call nenek dia suh dtg umah mkn kuih bola nih!!!! hehehhehehe.....

Yes, MIL aku kata sedap..lembut tak tak berasa sgt Soda bikarbonat cam kwn dia buat...memanglah, aku letak skit jer...aku banyakan ovelete..hehheheheh!!!! Lari dari resepi asal...

Oklah...sesapa nak mencuba buat boleh cari resepi kat myresepi.com yer...

Kepada yg ajar aku camner nak jadikan apam cantik bulat2 terima kasih korang!!!! Jasa korang tetap dikenang!!!!

Terima kasih sudi baca..






1 comment:

chegu abbas said...

perggghhh....nk sikit

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

My Beloved Son Danish

Lilypie Fifth Birthday tickers

My Beloved Doter - Danisha

Lilypie Third Birthday tickers

My Beloved Doter Dayana

Lilypie First Birthday tickers