~Oh MY Gucci~

TQVM MYFOLLOWERS...

Nov 1, 2011

PERCUBAAN PERTAMA!!!!


Arinih aku cuti, boring giler pulak..apa nak buat pun tak tau...last2 cuba nak buat kuih w/pun tangan aku memang jenis tak serasi pegang tepung....Percubaan pertama bt apam polkadot..hahahah kelakarlah apam aku nih, tak jadi bulat..apasal yerk???? Aku taktau nak cari jwpan kat mana!! Sapa2 yg terror leh lah ajar2 aku yerk...

Dia punyer rasa dah ok dah..aku letak filling blueberry...uhuhhhh sedapnya!!! Kpd yg boleh menyelesaikan masalah knp apam aku tak cantik..tlglah bagitau..nak sgt belajar nih..tq:)



8 comments:

azam said...

macam menarik sangat...

nak RM2 boleh

Mimy Hamid said...

sempat ko kan ...cer tgk my resepi.com..situ byk resepi apam ni

shahida said...

maybe akak tk masuk papercup tu dlm acuan kot...cb try pki acuan kuih lompang...

PRINCESS HASRIDA said...

salam..hehe..saya tau kak penyelesaiannya..apam akak mesti sdp..rupa je kan????camni..akak kene letak dlm mangkuk kecik2 yang muat dengan cup yg akak guna..pastikan bekas tu bley guna untuk kukus la..mcm saya buat kat entry http://princesshasrida.blogspot.com/2011/10/sekali-lagi.html
nnti dh msk dye akan jd cntik n ikut bekas kite...hehe..selmat mencuba kak.. =) lagi satu nk mtk resipi apam polka dot..hehe.tq sis

Mrs. Norrie said...

azam : huhuhu...nak juai pun malulah...

mimy : aku dpt dari situlah, tapi dia tak ajar cara nak kukus

shhida : yelah...akak pun tak tau kene masuk acuan

hasrida : tq dear, akak dah tgk hasil tangan hasrida, memang kene masuk dlm acuanlah...hehehhe!! Has cari dlm resepi.com yer resepi dia..


Tq semua...kene buat lagi nih!!!
nantikan entry akan dtg dgn kuih apam yg lebih cantik..

ratusiput said...

pasni dah tau leh la cuba buat lg...anak2 ratu pun ske apam dot2 ni...

PRINCESS HASRIDA said...

hehe..orait sis..npknyer cubaan ke dua menjadi...alhamdulillah..hehe..mesti sdp..nk ckit =)

PRINCESS HASRIDA said...

hehe..npknyer cubaan ke dua berjaya..alhamdulillah..ok sis..nnti sy tgk resipi kat ctu ye..tq

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

My Beloved Son Danish

Lilypie Fifth Birthday tickers

My Beloved Doter - Danisha

Lilypie Third Birthday tickers

My Beloved Doter Dayana

Lilypie First Birthday tickers