~Oh MY Gucci~

TQVM MYFOLLOWERS...

Oct 31, 2011

Tik tok..tik tok..Waktu Berjalan....Hatiku berdebar-bedar

Berdebar-debar pulak hati kecik aku nih...cewah!!! Mcm first time jer!!! Padahal anak ketiga!!!!
Yang menjadikan hati berdebar2 adalah kerana aku tak tau bila masa baby rasa nak keluar?? Adakah time bekerja...time tdo, atau time jauh sedikit dari lokasi hospital!!! Huh...itulah yg merungsingkan kepala aku,
walapun barang2 dah prepare dlm bonet kereta!!!

Klu ikutkan sejarah-sejarah kelahiran dua anak aku...Alhamdulillah semuanya dlm keadaan sedang tidak terkejar2.

Sejarah anak sulung, air ketuban aku pecah pukul 2pm sebaik bangun dari tido tengahari, hari ahad...kebetulan laki aku pun sedang tdo jugak, aku terasa cam nak terkencing...elok berdiri jer...haaaaaaaaaaa laju jer air turun....feh, sib baik hari cuti!!!!

Sejarah anak kedua, aku turun darah time check up kat klinik...klu tak salah kul 10 pagi hari selesa, kebetulan pulak harituh laki aku cuti dan teman aku gi check up cuma dia tunggu dlm kereta sebab takder kerusi dlm klinik....pelagi, terus gerak bawak gi hospital...Alhamdulillah

Tapi yg kali nih aku berdoa-doa agar dipermudahkan semuanya...jgnlah kene time mlm, sebab susah nak handle...mana laki aku nak uruskan aku, mana laki aku nak uruskan anak-anak..klu sorang tahan lagi tapi nih dah berdua...dan janganlah sakit time keje, pun susah jugak sebab terpaksa pulak menyusahkan opismate...huhuhuhuuu!!!

Aku amik cuti seminggu lebih awal dari duedate, tapi sekarang nih aku dah dpt rasa cam baby tak sabar nak keluar sebab dah mula rasa cam sakit senggugut nak period tuh, kejap2 dtg..kejap2 hilang...dan baby kerap mengeras sampaikan aku rasa dah tak tahan sgt!!!...sejarah2 lepas camnih lah aku rasa...klu dah dekat 2 nak bersalin cnfirm rasa yg sama....dan sejarah lepas juga, aku biasa akan bersalin seawal 37weeks+

Doa-doakan aku semoga dipermudahkan segala urusan....AMIN



3 comments:

zamzarina said...

fuhhhhh...aku plak berdebar2 norri oi....semoga sumer selamat...InsyaAllah...

Mimy Hamid said...

aku pun dup dap beb...dgr ko citer tetiba dah rasa aku camner la nanti...betul gak ek kalau tiem cuti takpe...aku ni dah la pertama kali...ok beb selamat bersalin aku doakan..dipermudahkan amin....

ratusiput said...

tgk kawan2 yg senang bersalin dan tak byk masalah ratu tumpang happy.bila tgk kawan2 ade baby pun ratu teruja sama.alanglah bestnye kalau ratu berada di tempat itu... :)

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

My Beloved Son Danish

Lilypie Fifth Birthday tickers

My Beloved Doter - Danisha

Lilypie Third Birthday tickers

My Beloved Doter Dayana

Lilypie First Birthday tickers