~Oh MY Gucci~

TQVM MYFOLLOWERS...

Aug 11, 2011

Zakat Fitrah dah Bayar?????



Anda semua dah bayar zakat Fitrah Tahun ini????

Hehehhehe...dgn bangga dan kereknya (tak baik ader sifat2 ini) en usben aku dah bayar zakat fitrah sejak 3 ramadhan lagi. Kebetulan di bawah block umah aku ada bukak kaunter pungutan zakat, terus dia bayar...senang katanya bayar awal2 tak ramai orang.

Tahun ini, en usben bayar untuk 5 org ahli keluarga kitaorg termasuklah baby dlm perot..ada org kata tak payah, tapi tak salahkan, ia juga satu ibadah. Berkongsi rezeki dgn org kurang kemampuan...

Meh tgk slip Pungutan Zakat Tahun Ini...RM 7 seorang dari Majlis Agama Islam Wilayah Persekutuan




Semoga rezeki yang ada dapat berkongsi kegembiran dgn orang lain...dan semoga kita diredhai oleh Allah S.W.T...Amin


Psst...lagu raya dah banyak kuar radio, rasa cam tak sabar pulak nak raya w/pun tahun nih turn raya kat KL

Terima kasih sudi baca


4 comments:

Unknown said...

iseh....saya belum......xsempat le
nanti hujung minggulah......

semua kena bayar zakat fitrah ni.....

Mimy Hamid said...

laki aku nak bayar zakat kat terengganu...dia kata nk bg sumbangan kat negeri dia la

Umie Nadhirah said...

AMIN =)

MaZnie said...

aku laki bini lom bayar lg beb.
** s'elok & afdalnya bayar zakat fitrah ni di mana kita bermastautin/bekerja.bole refer ke ustaz:)

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

My Beloved Son Danish

Lilypie Fifth Birthday tickers

My Beloved Doter - Danisha

Lilypie Third Birthday tickers

My Beloved Doter Dayana

Lilypie First Birthday tickers