~Oh MY Gucci~

TQVM MYFOLLOWERS...

Jul 26, 2011

Memukul bukan jalan TERBAIK....

Cerai atau kekal
(credit to Harian Metro)

Sajer nak bergosip sikit..jgn salah sangka pulak!!! Nak berkongsi pendapatan sajer...!!! Toin..toin..toin..
Sebelum ini aku sedikit pelik, apa kes sebenarnya dorang nih??? Klu tgk dari segi rupa, penampilan nampak seperti Jimmy seorang yang sangat peyayang, romantik dan bertanggungjawab...

Tup..tup kuar pulak kes, isteri Jimmy nusyuz...! Masa tuh aku memang ada sedikit perasaan kesian kat jimmy...tapi

Bila isteri Jimmy bukak pekung di dada, barulah tahu cerita sebenarnya..dan aku lebih kesiankan isteri dia sekarang!!!! Memukul isteri bukan jalan terbaik untuk mengajar isteri menjadi isteri yang solehah tapi lebih mengajar isteri bersikap kurang ajar!!!! Maaf dipinta...banyak jalan lain dan cara2 untuk menegur kesalahan yang telah dilakukan....

Bukan nak kata Laki aku baik, tapi Alhamdulillah, setakat hari ini tangan beliau belum pernah menyinggah mana2 tubuh badan aku dan yg boleh menyebabkan kesakitan...dia lebih menggunakan psikologi utk settlekan segala masalah yg dtg.....

Aku memang ckup tak gemar atau lebih ke bahasa keras..AKU BENCI kepada lelaki2 yg suka pukul wanita!!!!

Aku doakan jalan terbaik utk jimmy dan isteri menyelesaikan krisis rumahtangga dorang...sian kat anak2 yang tak bersalah!!!!!


terima kasih, Hanya sekadar pendapat, tidak lebih dari itu...



2 comments:

Rosniena said...

memukul bukan jalan penyelesaian..once lelaki dah pukul isteri...bye2 ler..memula lempang pastu tumbuk pastu pisau..

Mimy Hamid said...

tegur tegur jugak...tapi jangan naik tangan...melampau weh...

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

My Beloved Son Danish

Lilypie Fifth Birthday tickers

My Beloved Doter - Danisha

Lilypie Third Birthday tickers

My Beloved Doter Dayana

Lilypie First Birthday tickers