~Oh MY Gucci~

TQVM MYFOLLOWERS...

Jul 14, 2011

Kerja GILER yang Masuk skit kat AKAL

Tepek Gambar Kenangan 2003
(Alahai kurusnya aku...aicehhh)

Korang pernah buat KERJA GILER tak?? Yang sikit2 jer boleh diterima AKAL????

Terimbau kisah bercinta cintun tak ingat siang mlm pabila godek2 my passport kesayangan (bukan passport gi obersea ok...)  yang boleh muat 85000 gambar termasuk kambing senyum nampak gigi 2 batang!!!!

KES 1
Aku pernah lepak ngan bf (skrg laki dah) kat titiwangsa kul 8pm (masa tuh eyes on Malaysia masih ada kat Titiwangsa) tetiba bf aku hilang akal ajak gi JB..Bukan Janda Baik, Tapi Johor Baru..katanya nak pegi jumpa kwn U...pelagi tanpa bawak baju, kain dan perlatan sepatutnya terus kitaorg bertolak ker JB hanya menaiki Kancil buruk aku..pehhhhhhhhhhh!!!! Sakit pinggang......bertolak kul 9pm, 4 pagi sampai...terus lepak kedai mamak sembang2 gelak sampai kul 9 pagi...kul 10 pagi balik semula ke KL...Tak ker giler namanya tuh????

KES 2
Pegi UPTOWN Damansara semata2 nak kencing kul 1pagi...punyer banyak tandas petrol pam nak gak gi kencing kat medan selera tuh!!! Tandas klu bau perfume Davidoff  takper...nih bau stok lekat kat baju punyer!!! Giler tak???

KES 3
Pegi UUM Sintok sehelai sepinggang semata2 nak teman bf tersayang amik jubah untuk konvo. Bertolak kul 3 pagi sampai 12tghari...Ini pun kes kerja giler, tak ingat tarikh amik jubah...aku jugak jadi mangsa peneman...selalu buat suprise giler tanpa nak bagi tau arah tujuan!!!! hangit satu badan tak mandi!!! Peh....

KES 4
Gi Konvoi Merdeka ke PD (gambar kat ataslah tuh) dgn hanya duit poket ngam2 isi minyak dan bayar tol...huh, lapar tak ingatlah...tahan jer jer kesabaran...minum air mineral bawak sendiri dari umah...masa tuh aku blm gaji, dan bf aku masih dlm alam student!!! Kereta pun curik pakai kete bakal mak mentua (masa tuhlah..skrg dah jd ibu mentuaku...)...hahhahah!!!! Tak ker nazak tuh, nak beli roti 50sen tuh takut duit tak ckup nak isi minyak balik....ada hati nak join konvoi monvoi, tapi duit tak dak!!!

Tapi sekarang....bila laki aku ajak buat kerja giler nih lagi, tobat ler...sanggup aku duk umah layan citer kartun wonderpet ditemani rasa aircond yang nyaman bersama cekodok ikan bilis segera adabi!!!!!
Serik tak serik....!!!!


Terima kasih sudi baca...


3 comments:

EZAN IDMA said...

ni semua keje gile tp kenangan kan :) ehhecomel!

SoLy SoLicious said...

mmg gile ganas~ byk kes pulak tuh..haha

Mimy Hamid said...

dulu sanggup je ...apa ada hal keje giler...hehehe...korang kan couple lama giler...heheeh

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

My Beloved Son Danish

Lilypie Fifth Birthday tickers

My Beloved Doter - Danisha

Lilypie Third Birthday tickers

My Beloved Doter Dayana

Lilypie First Birthday tickers