~Oh MY Gucci~

TQVM MYFOLLOWERS...

Jul 25, 2011

HAIWAN YG MEMBUATKAN DARAH TINGGI AKU NAIK MAKSIMUM!!!!!


Korang kenal tak binatang  apa nih??? Aku memang anti 100% kat binantang nih!!! benci tahap maksimum korang tau???? Bukan sebab aku geli tapi sebab aku menyampah suka sgt BERANAK DAN BERAK MERATA-RATA...letih tau!!!!

Dia tak kira, dlm rak kasut ker, dlm kabinet pinggan ker, dlm almari baju ker...semua tempat dia nak bedal!!! Dlm bilik air pun sama, w/pun dah dlm bilik air dia melepaskan hajat, tapi tetap aku tak suka sebab bukan buang dlm mangkuk tandas, tapi kat celah2 pam tandas...grrrrrrrrrrrr!!!!!

Bulan lepas aku dah membasmi habis2an binatang nih, sampai habis 3 botol baygon, tapi mlm tadi muncul lagi...siap main geletek2 kaki aku dlm selimut...kul 3 pagi aku mengamuk kat binatang2 nih!!!!! Menciiiiiiiiiii.....nasib baygon aku dah kehabisan, klu tak mlm tadi jugak aku memburu tanpa henti!!!!

Pelik bin ajaib sungguh...manalah datang, pintu tingkat sememang sentiasa bertutup...tapi wujud jugak binatang nih tanpa diundang...adusssss lepas nih kenalah beli outdoor punyer baygon cam ada tayang kat iklan tv tuh!!!! eeeeeeeeeeeeee!!!!

Sekian, terima kasih sudi baca



6 comments:

Rai said...

somi saya kalau jumpa binatang ni mesti dia ketuk sampai penyek dengan gulungan suratkhabar..

Mimy Hamid said...

lipas aku ok lagi...jangan ayam....menyirap beb...pandang pun tak mo..takuttttt

ratusiput said...

mmg kan...kat umah ratu kang dlm kebinet dia bertelur.dlm kete pun ade...geram betul...

Rosniena said...

beli sembur lipas brand CNI pastu beli perangkap lipas..apa jenama tu ek..lupa lak shieldtox, then beli racum semut yg serbuk rm2 kot kat kedai hardware

Rosniena said...

beli sembur lipas brand CNI pastu beli perangkap lipas..apa jenama tu ek..lupa lak shieldtox, then beli racum semut yg serbuk rm2 kot kat kedai hardware

Ezreen Fara / Muhd Salim said...

Eeee..yey yekkk... Ummi pn geli n menchik kt dia. Bkn menchik sbb dia jahat je + penah de tragedi yg xdpt dilupekan..huhu. Msa kecik msa syok tdo,then dia leh jln2 kt lengan ummi..huhu.Menggelupurlah ummi n smpai skrang still terasa kecengkaman kaki2 dia merayap tu..Eeeee

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

My Beloved Son Danish

Lilypie Fifth Birthday tickers

My Beloved Doter - Danisha

Lilypie Third Birthday tickers

My Beloved Doter Dayana

Lilypie First Birthday tickers