~Oh MY Gucci~

TQVM MYFOLLOWERS...

Jul 25, 2011

"Aku kan ABANG...."

(Muka bangga jer bila dpt join sekaki duk atas aku)

Biasa klu naik kete si abang akan duk belakang, tak pun duk atas box celah2 pemandu dan penumpang depan..., tapi semalam entah aper dia menggatal nak join sekali duk atas aku...siap gaduh2 ngan si adik...ini baru 2 org anak nanti dah keluar seorang lagi...tak ker kurus peha aku nak menampung 3 beban.....

Bukan ini yg aku nak citer....aku nak citer pasal ayat2 danish yang menyakitkan perot aku semalam akibat gelak tak berenti2 sampai mengalir air mata....

Danish : Echa, sana skit..danish nak duk atas mama
Echa : Tak Boleh...Danish duk belakang

(siap dah gaduh2, tolak2 berlaku)

Danish : Mama, tgk Echa nih, tak bagi Danish duk kat mama
Aku : Danish dah besar..duduk belakanglah
Danish : Taknaklah...nak duk kat mana jugak....

(Adik dah nangis, sebab kene tolak sampai terhantuk kepala dia kat cermin)

Danish : Echaaaaaa...tepilah skit!!!!
Echa : Tak boleh....
Danish : Tepilahhhhhhhhh...AKU KAN ABANG!!!!!

(hahahahha...terbahak2 aku ngan laki aku tergelak, dari nak marah terus tak jadi)


moral of da story : Inilah pengaruh biler selalu tgk citer Upin dan Ipin...

Terima kasih sudi baca...


4 comments:

ratusiput said...

budak2 ni kalau dah berebut mmg pening pale kite.ehehe..anak2 ratu pun camtu tp ratu buat timetable dorang akan bergilir2 arini abg dok depan sok adik plak... :)

Alya Esprézzo said...

hahahahahaha..ciann echa terhantuk kepala kat cermin..

"aku kan abg"

Mimy Hamid said...

ko tgk danish wat muka selamba sebab aku lah abg..hahahah..echa gak kena mengalah

Meck said...

hahaaha comel gile. muka pun xbleh blah bila dpt duduk hahahah

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

My Beloved Son Danish

Lilypie Fifth Birthday tickers

My Beloved Doter - Danisha

Lilypie Third Birthday tickers

My Beloved Doter Dayana

Lilypie First Birthday tickers