~Oh MY Gucci~

TQVM MYFOLLOWERS...

Jul 12, 2011

Bila Bukan Professional Pegang DSLR.....

Nak pakai Kamera Kedabak Besar DSLR kene ader skill, kene bukak buku manual siang mlm sampai tak sempat mkn cekodok pisang...ada yg amik kelas takpun kene google sampai line internet putus dgn sendirinya akibat terlebih quota...

Tapi untuk budak nih takyah...dia memang dgn sendirinya pandai guna, tekan sana..tekan sini...maka terjadilah hasil bergini rupa!!!!!












Ada jugak yang sempurna dan superb..tak cayer??? Meh tgk hasil nya...








Dan korang nak kenal siapakah budak yang bukan profesional itu tetapi lebih berlagak sebagai profesional mengalahkan jurugambar feberet aku Saiful Nang???

DIPERSEMBAHKAN

MUHAMMAD WILDAN DANISH

Siap belikan kamera digital kecik utk kegunaan dia...tapi tak pandang, siap boleh sound pedih telinga aku bila dia ckp " Mama pakailah kemra kecik sebabkan mama dah besar"....angin tak??angin tak???

TErima kasih sudi baca...heheheh


5 comments:

ratusiput said...

mmg budak bijak.ratu sampai arini pun tak geti pakai dslr.lambat tul nk masuk dlm kepala.leceh je nk setting ikut suasana.ehehe..pdhal pemalas nk explore2.

Mimy Hamid said...

anak ko kemain ..hahah dslr ni kalau beli pki auto je simpan aje...pakai kena explore la...kena godek baca buku...haishh tu apsal paki kamera cikai je (alasan tak mampu beli..hahhaa)

NasZ said...

haha.. expert..

singgah dari segmen promote blog kotak bulat..

jemput ke blog saya ye?

MOHD NASER.com

- Z - said...

ada nilai2 estetika tu gambar2 tu hehe

hamzah ian said...

aku takde dslr.. huhu

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

My Beloved Son Danish

Lilypie Fifth Birthday tickers

My Beloved Doter - Danisha

Lilypie Third Birthday tickers

My Beloved Doter Dayana

Lilypie First Birthday tickers