~Oh MY Gucci~

TQVM MYFOLLOWERS...

Jun 14, 2011

Ini Bukan Goyang INUL

Juz now, my en usben call from his office Quatter West PJ...katanya opis dia terasa goyang2 dan semua org dah berlari keluar dan clearkan bangunan...OHHH EMMM GIIII...terasa seram pulak, teringat anak2 yg duk kat tingkat 6 rumah pengasuh...Aku kat oficce nih takder pulak terasa, mungkin sebab kepala aku memang sedia dah pening, klu dah campur dgn goyang2 mana nak rasa sgt....pulak2 office kat Ground Floor, tapi takde pulak staff yg duk tingkat atas bertempek lari....

Terus aku google, rupanya berlaku gempa bumi kat Sumatera Utara..Menurut satu kenyataan Jabatan Meteorologi Malaysia, pusat gempa ialah 330km ke barat daya Klang, Selangor..that why kita turut rasa tempiasnya!!!!

Aku berharap tiada apa yang berlaku....jauhkan segala bencana2 yg melibatkan ORANG MALAYSIA....
Ya Allah Lindungilah kami Insan2 yang kerdil ini.....AMIN

Pssstttttt...hati gundah gulana, tak senang duduk bila fikirkan anak2 aku!!!!rasa nak balik sekarang jugak....

1 comment:

ratusiput said...

call la pengasuh anak2 tu tanya...risau ratu...

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

My Beloved Son Danish

Lilypie Fifth Birthday tickers

My Beloved Doter - Danisha

Lilypie Third Birthday tickers

My Beloved Doter Dayana

Lilypie First Birthday tickers