~Oh MY Gucci~

TQVM MYFOLLOWERS...

Jun 10, 2011

Hai....awak ader hp no tak????

Ptg Jumaat yg penuh kedamaian sambil  melayan lagu Justin Bieber dan aku blogwalking baca entry2 menarik, tetiba........Kringggggg...kringggggggg...tetiba talian tetap kedekut di atas meja aku berbunyi....

Hello, miss...awak ader hp no tak???
Eh...sapa pulak nih tetiba mintak no hp nih
Nih Maria (bukan nama sebenar) ker..NCL department?
Bukanlah...salah sambungan nih.....!
Yer ker? Awak sapa pulak???
Nih department lain, mak org anak nak masuk 3

(terus mamat sengal tuh letak tpon, mungkin kemaluan tahap nak nyorok bawah meja sambil suis off line tepon)


Atas kejadian td terus aku teringat, bagaimana cara bf aku dulu (sekarang dah jadi laki) nak mengorat aku ngan kengkawan aku yg sedang minum2 kat uptown Damansara...hehehehehehhe!!!!!!



FUNNY...FUNNY!!!!

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

My Beloved Son Danish

Lilypie Fifth Birthday tickers

My Beloved Doter - Danisha

Lilypie Third Birthday tickers

My Beloved Doter Dayana

Lilypie First Birthday tickers