~Oh MY Gucci~

TQVM MYFOLLOWERS...

Jun 15, 2011

Aku Tak Suke gi IKEA



Aku tak suka Pegi IKEA lah...tettt!!!! TIPU.....
Bukan aku tak suka, tapi laki yg tak suka....kenapa di tak suka????
Sebab dia kata aku MKN BANYAK!!!!


MeatBall 10 bijik aku sorang tak ckup!!! masih nak bawak balik bekal buat simpanan dikala bulan mengambang....! Huh!!!!...

Sebab apa lagi dia tak SUKA???
Sebab semua yg aku nampak semua cantik2 even tempat letak pensel...giler Leceh...!!!! itu pun rasa nak beli...hahahhaha!!!! Alaaahai baru RM5.90!!!
NO...Not IMPORTANT to U..Full STOP!!!
Grrrrrrrrrrrrrrrrr............lagi kenapa dia TAK SUKA pegi IKEA????
Aku asyik Hilang dek celah2 org yg suka berhimpun utk memilih tapi tak membeli....
Lagi....???
OPSSS...Abang Boleh bayarkan tak...alahhhh, baru RM60..
hahahahhahahahahha

Habes dah......tima kasih sudi bace^^



3 comments:

ratusiput said...

ratu kalau dr 10 pagi ke 10 mlm dok dlm ikea pun tahan...cume lom berkesempatan menyinggah ke daim tu..

Mimy Hamid said...

asran sama ngan megat la...dia kata kalau ikea tu mmg la murah murah konon 5.90...tp nampak lain..amik lain..pastu dia kena bayo..makan pun wajib..apsal ek

EZAN IDMA said...

tak penah pegi lagi. tsk

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

My Beloved Son Danish

Lilypie Fifth Birthday tickers

My Beloved Doter - Danisha

Lilypie Third Birthday tickers

My Beloved Doter Dayana

Lilypie First Birthday tickers