~Oh MY Gucci~

TQVM MYFOLLOWERS...

May 11, 2011

HADIAH PENGHARGAAN

Ingat tak aku nak bagi gift pada followers bertuah?? Jeng2...pemenang telah pun aku pilih, tetapi aku tak sempat lagi nak email dan bagitau kat pemenang tuh..tup2 dia dah unfollow..!!!!Aku cari2 balik...confirm dah sah2 lagi nyata dia dah UNFOLLOW.....!!!!!huhuhuuuu....takder rezeki ko nok......

Oleh yg demikian, mlm nanti aku aku akan cabut undian baru bagi mencari pemenang yg lain...dan aku akan umumkan minggu dpn dan hadiahnyer pun aku akan pos minggu depan...InsyaAllah dgn izin Allah ok....

Thanks semua sudi menjadi followers belog huduh aku nih....

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

My Beloved Son Danish

Lilypie Fifth Birthday tickers

My Beloved Doter - Danisha

Lilypie Third Birthday tickers

My Beloved Doter Dayana

Lilypie First Birthday tickers