~Oh MY Gucci~

TQVM MYFOLLOWERS...

Apr 29, 2011

KISAH DAN CERITA | Adussss sakitnya....

Sedang aku mengemas dapur yg sedang bersepah2 sambil membasuh baju yg setimbun tetiba aku terdengar.....

"uwaaaaaaaaaaa.....sakitnyaaa!!! Mama sakitttttt"

Berbalik sebelum kejadian menangis itu....aku tgk anak teruna aku duk bergurau2 ngan laki aku sambil bergelak sakan tak ingat...biasalah anak teruna aku jenis suka panjat memanjat belakang bahu laki aku....panjat siap berjoget2...terlebih sgt joget dan laki aku tak dpt mengawal dia yg berjoget versi stacy menari lagu pakai buang...tetiba debusssssssssssssss......haaaaaaaaa! kan dah terhantuk kat sofa!!

Biasa klu aku ada sekali masa dorang bergurau2 cnfirm mulut aku membebel2...yelah aku  mestilah waspada sebelum berlaku ape2 kan...sebab yg susah cnfirmlah mak2...nak kene EL bagai...huhuuhuuuu!!!!

Nasib  sikit jer...w/pun skit berdarah gak ler...sib baik tak terkene bijik mata...Angin aku satu badan...malam2 buat hal....bak kata org2 tua...biasalah budak2, anak jantan lak tuh...jantan tak jantan..klu dah sakit cari mama dia jugak...huh!!!




Tgh aku membebel2 kat anak teruna dan laki aku w/pun tangan sedang mencuci darah dan menyapu ubat..tetiba aku terus berhenti membebel bila anak gadis aku wat kelakar pulak...pandai dia meredakan kemarahan aku...hahahhahaha!!! apa dah jadi??????


Anyway, w/pun sentiasa aku sentiasa membebel, menjerit2 bersebab, marah2 bersebab...aku tetap menyayangi mereka sepenuh hati dan kemarahan aku biasa hanya bertahan 10 minit jer, sbb ader jer yg tukang wat kelakar.....



2 comments:

ratusiput said...

ragam anak2 kan.. :)

cik oren said...

comel je budak tecit ni... ehheheh

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

My Beloved Son Danish

Lilypie Fifth Birthday tickers

My Beloved Doter - Danisha

Lilypie Third Birthday tickers

My Beloved Doter Dayana

Lilypie First Birthday tickers