~Oh MY Gucci~

TQVM MYFOLLOWERS...

Apr 11, 2011

BOHSAN...bukan BOHSIA

Sejak tenet kat opis nih lembab cam siput babi mau belajar mengesot, aku jadi malas nak upload gambar...satu gambar kene tunggu 2 jam, gi solat, gi kencing, gi mkn gambar belum tentu di upload.....tension tul!!!! Jadi sungguh kesian kat aku bila kebohsanan melanda...nak jejalan kat belog2 org lain pun hanya leh baca citer2 jer...gambar takleh nengok...!!!!! Tak ker BOHSAN tuh....

Nak berbelog kat umah harammmmmmmm...baru nak tekan A huruf2 lain dah menyusul dgn tindakan pantas dua org anak2 aku...langsung tak bagi chance kat mak dia nak guna pc....kejap2...mama pasang upin ipin....pasang cikgu shida...pasang mr.bean...habis tuh???? biler turn aku??? Hehhehehehe...biler hero dan heroin dah nyenyak di atas tilam busuk , papa dia pulak meng'take over'...huh...cer citer cer citer..bila masa aku nak berbelog....????

Minggu lepas aku tak sempat langsung nak menjengok belog apatah lagi mengupdate citer...nantikan next n3 aku pasal anak aku Little Popcorn masuk wad lagi......hehehheheheheh!!!!!


No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

My Beloved Son Danish

Lilypie Fifth Birthday tickers

My Beloved Doter - Danisha

Lilypie Third Birthday tickers

My Beloved Doter Dayana

Lilypie First Birthday tickers